وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هرمان گرلند: وقتی گفتم لام بازیکن بزرگی خواهد شد همه در شک بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هرمان گرلند از سال 2001 در کادر مربیگری بایرن مونیخ حضور دارد، او که در پایان سال قصد خداحافظی از فوتبال و استراحت در مزرعه خود در شرق وستفالن را داشت اما با تاکید باشگاه بایرن مبنی بر لازم داشتن به تجربه وی، او از تصمیم خود منصرف شد تا به کشف جوانان در آکادمی جدید مونیخی ها کمک کند.  

به گزارش TZ گرلند در مورد شرایط مرکز جدید جوانان بایرن گفت:

” شرایط آنجا عالی است، به سادگی مکانی فوق العاده و برجسته. من به سختی می توانستم زمانی که آنجا را دیدم باور کنم! اتاق عمل، فیزیوتراپها، بهترین پزشکان، ماساژور، مربیان و روانشناسان، غیر قابل باور است، نزدیک به 1000 نفر در آنجا مشغول به کار هستند. ما در بوخوم فقط یک ناظر و یک راننده اتوبوس داشتیم!
 “

اهداف جدید بایرن مونیخ؟

” آخرین بازیکنانی که از آکادمی برای تیم اصلی ساخته شده بودند داوید آلابا و توماس مولر بودند که مربوط به زمانی طولانی می باشد. ما دوباره می خواهیم سالی یک یا دو بازیکن را برای تیم اصلی به ارمغان بیاوریم. البته شاید این برای بایرن مونیخ و حتی شالکه و دورتموند هم کافی نباشد! ما می خواهیم استعدادها را برای بوندسلیگا و آلمان پرورش دهیم. اگر مربیان ما به اندازه کافی خوب نیستند من تجربیات خود را برای آنها به اشتراک می گذارم، مشکلی نیست.
 “

کشف فیلیپ لام؟

” من کاشف فیلیپ لام نیستم، او آنجا بود! من فقط استعداد بزرگی را دیدم و آنرا ستایش کردم. هیچکس اعتقاد نداشت او بتواند موفق شود. حتی همسرم من هم در شک بود و گفت: "فکر نمی کنید در مورد لام در اشتباهید؟!" اما من گفتم: اگر در مورد او اشتباه کنم مربی واترپلو و یا والیبال می شوم! سپس لام همه چیز را بدست آورد و یک کارنامه جهانی از خود برجا گذاشت و بدل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ آلمان شد.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 12:23

غلط کردن در شک بودن..ولی حالا که دیدین یه اسطوره شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد