وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مشکل ادامه دار تیم ملی آلمان؛ هو شدن تیمو ورنر از سوی تماشاگران خودی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیمو ورنر مهاجم جوان فوتبال آلمان در تیم ملی با مشکلی نسبتا جدی رو به رو شده است.  

تیمو ورنر مهاجم باشگاه لایپزیش و تیم ملی آلمان برای چندمین بار از سوی هواداران تیم ملی آلمان هو شد. مشکل تیمو ورنر از بازی فصل گذشته مقابل شالکه آغاز شد، جایی که این مهاجم جوان در دقایق ابتدایی در مصاف تک به تک با رالف فرمان اقدام به دایو کرد و پس از آن در ورزشگاه های آلمان او را هو می کنند.

اما مشکل ورنر در تیم ملی هم ادامه یافت و در چند بازی اخیر تیم ملی هواداران تیم ملی آلمان از این بازیکن با سوت و شعارهای مشخص استقبال می کنند. در بازی روز جمعه تیم ملی آلمان مقابل جمهوری چک، تیمو ورنر در دقیقه 4 گل اول بازی را به ثمر رساند اما دوباره داستان چند وقت اخیر برای او تکرار شد.

متس هوملس مدافع باتجربه تیم ملی آلمان پس از بازی این حرکات را "فاجعه" نامید و این افراد را هولیگان دانست. یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان هم در چند وقت اخیر بارها به خاطر این حرکات، از تماشاگران انتقادات شدید کرده است. این مشکل به حدی گسشترش یافته که در بازی هفته اول بوندس لیگا بین شالکه و لایپزیش هنگام نمایش عکس بازیکنان در اسکوربورد ورزشگاه به جای عکس تیمو ورنر تصویری سیاه پخش شد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
hamed شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 22:45

بهترین مهاجم تاریخ فوتبال جهان خواهد شد.همه رکوردها را خواهد شکست.چقدر خوبه این بازیکن.

احمد یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 17:21

ازنظر من واقعا عالیه سال قبل از همین امباپه ای که اینقدر در موردش صبحته بیشتر گل زد موقع دفاع هم به تیم کمک میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد