وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال جذب دراکسلر نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که آنها به دنبال جذب جولیان دراکسلر، هافبک پاری سن ژرمن نیستند. 

 

دراکسلر در ژانویه به پاری سن ژرمن پیوست و با درخششی که در این مدت داشت، توجهات را به خود جلب کرده است. با این حال پیوستن نیمار و امباپه به پاری سن ژرمن، جایگاه فیکس او را در این تیم به خطر انداخته و شایعاتی درباره جدایی او مطرح شده بود. آرسنال و لیورپول از جدی ترین مشتریان دراکسلر بودند و بایرن نیز مدت‌‌هاست که او را زیر نظر دارد. با این حال هوینس مدعی شد که آنها قصد به خدمت گرفتن ستاره تیم ملی آلمان را ندارند. 

او گفت:" من و کارل هاینز رومینیگه اخیرا جلسه ای با هم داشتیم و راجع به ترکیب بازیکنانی که در اختیار داریم، صحبت کردیم. اگر بخواهیم برای بازیکنی مثل دراکسلر پیشنهادی ارائه کنیم، سوال بعدی که پیش می‌آید، همان سوالی است که در زمان جذب خامس رودریگس مطرح شد؛ اینکه توماس مولر چه خواهد شد؟ شکی در اینکه توماس مولر کاملا مناسب بایرن است، وجود ندارد ولی ما قصد فروش هیچکدام از بازیکنانمان را نداریم. همچنین آمادگی بازیکنانمان را به دقت بررسی کرده ایم و سلامت آنها را زیر نظر داریم."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 10:28

خب لااقل این روز آخریه یک مهاجم نیمکت جذب کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد