وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: مولر بازیکن بدون پست است اما آنچلوتی اینگونه فکر نمی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس از کارلو آنچلوتی به خاطر ندادن نقش اصلی به توماس مولر انتقاد کرد. 

 
توماس مولر به نظر می رسد همانند فصل گذشته روزهای سختی را در پیش داشته باشد و با توجه به ترافیک موجود در خط هافبک بایرن مونیخ او نسبت به سال های گذشته کمتر در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

مولر در بازی روز شنبه مقابل وردربرمن در ترکیب اصلی قرار نداشت و در 15 دقیقه پایانی بازی به میدان آمد و پس از بازی در صحبت هایی دلیل نیمکت نشینی اش را نامشخص عنوان کرد.

لوتار ماتئوس در مصاحبه با نسخه روز دوشنبه کیکر درباره وضعیت مولر گفت:

“مولر در بازی های اصلی بایرن مونیخ شرکت داده نمی شود، و به نظرم امسال وضعیت او بهتر از قبل نخواهد بود. او در بایرن مونیخ نیاز به یک مربی دارد که او را در ترکیب 11 نفره خود قرار دهد، و آن وقت مولر هم مربی را ناامید نخواهد کرد.
 

“مولر یک بازیکن شماره 10، 9 یا 7 نیست، او یک بازیکن بدون پست مشخص و بینابین است اما در عین حال کارلو آنچلوتی به طرز عجیبی درباره پست بازیکن ها نگران است.
 

مولر فصل گذشته تنها 5 بار در بوندس لیگا موفق به گلزنی شد و بیشتر گل های زده او در هفته های پایانی بود. فصل قبل از آن که آخرین سال حضور پپ گواردیولا در بایرن مونیخ بود مولر در مجموع 32 گل (20 گل در بوندس لیگا) به ثمر رساند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد