وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: من جانشین فیلیپ لام نیستم اما می خواهم مثل او باهوش و کم اشتباه باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش  می گوید که در حال حاضر به اندازه فیلیپ لام خوب نیست.  

یاشوا کیمیش، مدافع راست 22 ساله آلمانی بایرن مونیخ که پس از بازنشستگی فیلیپ لام در پست وی ایفای نقش می کند، در خصوص جانشینی وی با بیلد مصاحبه کرد:

“نمی توانم به تنهایی جانشین فیلیپ لام شوم. شما نمی توانید در 22 سالگی بگویید که حالا من در بایرن مونیخ و هستم و به تنهایی به عنوان جانشین لام بازی می کنم. من نمی توانم کاملا شبیه لام باشم. لام ثبات بالایی داشت و می خواهم همانند او کم اشتباه و باهوش بازی کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد