وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: نویر برابر وردربرمن آماده بازی است؛ او بهترین دروازه بان جهان است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ از بازگشت دروازه بان اصلی تیمش به میادین خوشحال است.

در هفته دوم مسابقات فصل جدید بوندس لیگا، تیم های بایرن مونیخ و وردربرمن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این دیدار، بایرن مونیخ قادر خواهد بود تا پس از مدت ها از مانوئل نویر، دروازه بان مطمئن و کاپیتان جدید خود استفاده کند چرا که مصدومیت وی بهبود یافته است. 

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وردربرمن گفت: 

 

مانو برای بازی برابر وردربرمن آماده است و می تواند دوباره بازی کند. از بازگشت نویر راضی هستم. او بهترین دروازه بان جهان است. نقل و انتقالات تیم در ادامه کار را اساسا رد نمی کنم. ما این هفته صبر می کنیم و در این هفته هر چیزی ممکن است رخ دهد و هیچ چیزی غیر ممکن نیست.  

 

جدایی رناتو سانچز؟ رناتو از جایگاهش در تیم آگاه است و می داند که رقابت مهمی برای راهیابی به ترکیب اصلی تیم پیش روی خود می بیند. اگر او بماند، برای من خوب است و اگر او نیز برود بازهم مشکلی پیش نمی آید. وضعیت هامس؟ ما وضعیت مصدومیت او را بررسی می کنیم و دوشنبه مشخص خواهد شد که آیا او می تواند به تیم ملی کلمبیا برود یا خیر. اگر هامس وضعیت خوبی داشته باشد، مشکلی با رفتن او به تیم ملی اش نمی بینم.  

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد