وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرعه های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد و بایرن مونیخ باید به مصاف پاری سن ژرمن، اندرلخت و سلتیک برود. در ادامه نظر باواریاییها را می خوانید. 

 

کارلو آنچلوتی:

در گروهی هیجان انگیز قرار گرفته ایم که تیم هایی بزرگ دارد و به خصوص پاری سن ژرمن در میان آن ها بسیار قدرتمند است. رویارویی با تیم سابقم برای من داستانی جالب است. سلتیک از حمایت فوق العاده هواداران خود برخوردار است. اندرلخت نیز نباید دست کم گرفته شود. آن ها سه تیم متفاوت اما دشوار هستند.

 

مانوئل نویر:

این قرعه کشی بسیار جالب است، من هرگز با پاری سن ژرمن روبه رو نشده ام، و منتظر این بازی خواهم بود. همچنین برای اولین بار مقابل سلتیک قرار خواهم گرفت. درباره ی تیم سلتیک چندان اطلاعی ندارم و آنها را فقط بخاطر جو ورزشگاه شان می شناسم، اندرلخت؟کاملا واضح است که آن ها یک رقیب کاملاً ناشناخته برای ما هستند.

 

توماس مولر:

هدف ما صعود از گروه است، همه تیم های این گروه از نام های کشور خود در اروپا هستند. پی اس جی حریف جذابی خواهد بود، من پیش‌تر  با آنها روبرو نشده‌ام. سلتیک را بخاطر  وجود جو ورزشگاهش همه می‌شناسند، آنها نیز تیم خوبی هستند، امیدوارم بهترین نمایش  را در مقابل حریفان خود داشته باشیم و تا جایی که ممکن است پیش برویم.

 

متس هوملس:

هدف اصلی ما صعود به مرحله ی بعدی است، قرعه پی اس جی بسیار جذاب است. بی صبرانه منتظر رویارویی با آنها هستیم. این یک فرصت عالی برای ماست تا میزان توانایی و آمادگی خود را مقابل حریفان بسنجیم از همه بیشتر به این خاطر خوشحالم که بخاطر بازی هایمان مجبور به سفر های طولانی نخواهیم بود.

  

کورنتین تولیسو:

بدون شک این یک چالش عالی خواهد بود، از هم گروه شدن با پاری سن ژرمن که دنی آلوز و نیمار را دارد هیجان زده هستم. این یک چالش ویژه برای من است. 

 

کینگزلی کومان:

در گروه آسانی قرار نگرفته ایم و البته از رویارویی با پاری سن ژرمن بسیار خوشحالم.

 

حسن صالح حمیدزیچ:

پاری سن ژرمن یک قرعه بخصوص برای ما است. از تقابل با آنها خوشحالم، یک حریف چشمگیر و برجسته برای ما خواهد بود. سلتیک؟ من در سال 2003 در آنجا بازی کرده ام. بلندترین صدایی که در یک ورزشگاه شنیده ام مربوط به ورزشگاه آنها بوده است! تجربه بازی مقابل اندرلخت را نیز دارم، هوادارانشان شور و اشتیاق زیادی دارند و تا آخرین لحظه تیمشان را تشویق می کنند. این یک اشتباه است که آنها را دست کم بگیریم. باید بتوانیم صدرنشین شویم و برای این کار باید برای رویارویی با همه رقبای خود آماده شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد