وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین رودی: منتظر رقابت با تیاگو هستم؛ می توانم ضربات آزاد را به خوبی بزنم

 

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ درایران، هافبک چند پسته بایرن مونیخ از زدن ضربات آزاد در این تیم راضی است. 

سباستین رودی، هافبک 27 ساله و ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ در خصوص وضعیت خود در این تیم مصاحبه کوتاهی با وب سایت بایرن مونیخ انجام داد: 

 

آیا برای از دست دادن جایگاهم و رقابت با تیاگو می ترسم؟ من منتظر رقابت هستم. به بایرن مونیخ آمده ام تا بهتر شوم و پیشرفت کنم. زدن ضربات آزاد؟ مربی در این خصوص به من اعتماد کرده است و می دانم که می توانم در این مورد خوب کار کنم. از بابت اعتمادی که به من شده است، رضایت دارم و خوشحالم. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد