وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: جای آنچلوتی بودم در مورد وضعیت دفاعی بایرن فکر می کردم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گزارش Sport1 الیور کان اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و یکی از برترین دروازه بانان تاریخ جهان که اکنون بعنوان کارشناس در شبکه ZDF مشغول به کار است در مورد دیدار افتتاحیه بوندسلیگا که با نتیجه 3-1 به سود بایرن مونیخ پایان یافت اظهار نظر کرد. 

 

او در مورد بازی گفت:

” این بسیار قابل توجه بود، من می توانم بگویم بایرن مونیخ شانس های زیاد گلزنی ایجاد نمود و شانس های زیادی نیز داد. در نیمه اول بازی لورکوزن دو و یا سه موقعیت گل داشت که با عکس العملهای خوب اولرایش دفع شدند. اما در نیمه دوم بایرلورکوزن شانس های زیادی برای گلزنی داشت و بایرن مونیخ نمی توانست بخوبی دفاع کند، آنها 3 گل به ثمر رساندند که مطابق استاندارد است اما اگر من جای آنچلوتی بودم در مورد وضعیت تیم (دفاع تیمی) فکر می کردم!
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از1996عاشق آلمان ،بایرن تا ابد یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 22:36

یعنی حرف دلمو زدی سلطان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد