وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 3 - 1 بایرلورکوزن؛ پیروزی بایرن مقابل لورکوزن در دیدار افتتاحیه بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در اولین دیدار از فصل جدید بوندسلیگا، موفق شد در خانه مقابل بایرلورکوزن به پیروزی 3-1 برسد. 

 

شاگردان کارلو آنچلوتی که در دیدارهای پیش فصل نمایش های ضعیفی داشتند، در دیدار امشب بازی به مراتب بهتری ارائه دادند و در نهایت توانستند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند. 

بازی با برتری بایرن آغاز شد و تولیسو می توانست در دقیقه 5 گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش خوب لنو، دروازه لورکوزن را بسته نگه داشت. 

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 9، نیکلاس سوله قفل دروازه لورکوزن را باز کرد. 

روی ارسال سباستین رودی از روی یک ضربه آزاد بود که نیکلاس سوله با ضربه سر کار را تمام کرد و بایرن را پیش انداخت. 

بعد از این گل لورکوزن برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت اما بایرنی ها خیلی زود توانستند بار دیگر به تیم برتر میدان تبدیل شوند و در دقیقه 19 به گل دوم رسیدند. 

این بار روی یک ضربه کرنر بود که دفع ناقص لنو، یک موقعیت خوب را نصیب ویدال کرد و او هم با یک پاس تماشایی، تولیسو را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه سر نه چندان محکم خرید جدید بایرن، حساب کار را 2-0 کرد. 

4 دقیقه بعد تولیسو می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر دروازه لورکوزن برخورد کرد. 

برتری بایرن ادامه داشت و این تیم تا پایان نیمه اول چند موقعیت خوب دیگر هم داشت اما نتوانست از آن استفاده کند و نیمه اول با همان دوم گل به پایان رسید. 

نیمه دوم به دلیل بارش شدید باران با تاخیر آغاز شد و لورکوزن اولین موقعیت جدی این نیمه را ایجاد کرد اما باز هم این بایرن بود که به گل رسید. 

 خطای آرانگیس روی لواندوفسکی که توسط ویدئو چک تایید شد، بایرن را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و اختلاف را به سه گل رساند.

لورکوزن که چیزی برای از دست دادن نداشت پیش کشید و می توانست در دقیقه 58 به گل برسد اما دو واکنش عالی از اولریش، دروازه بایرن را بسته نگه داشت. 

حملات میهمان ادامه داشت تا اینکه مهمدی در دقیقه 65، حساب کار را 3-1 کرد. روی یک حرکت هماهنگ توپ در گوشه محوطه جریمه بایرن به مهمدی رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد. 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بیشتر ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 3-1 به سود بایرن به پایان رسید.


منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
میرو شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 01:20

برای شروع نتیجه خوبی بود تبریک میگم
اما بازی حاوی چند نکته بود که بهتره مربی به اونها بپردازه
یکی اینکه تیم در نیمه مربیان بسیار تحت فشار قرار گرفت که در این مواقع تیم های بزرگتر از لور کوزن و بازیکنان حرفه ای تر بدجور جریمه ات میکنن
نکته دیگه افت عجیب و ادامه دار لوا هست از اون بعید بود
در چند صحنه از جمله پاس دادن به هم تیمی و تک به تک ضعیف ظاهر شد خیلی مواقع خود لوا باعث میشد مثلث ها خوب شکل نگیره
ویدال، زوله ، اولریش و تولیسو خوب بازی کردن

arya شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 01:36 http://www.bayern.blogsky.com

یولین برانت فوق العاده بود کاش بایرن بخرتش جای ریبریو کاملا پر میکنه جوون هم هست

Bm شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 01:54

خدایی لوا تنهایی گند زد به کلی موقعیت با پاس بیخود و ضربه ی ضعیف
صد رحمت به طارمی
کلا تو محوطه جریمه خیلی ضعیف و اماتور کار میکنیم
آلابا حیلی جلو میکشه و کلی از اون ناحیه حمله خوردیم
در کل هیچکدوم از گلهامون روی خلاقیت و تاکتیک نبود
متعصبانه دیس نزنید به خودی
خدایی حرص خوردم انقد نزدیک محوطه یه پاس سالم نتونستن بدن یه شوت نتونستن بزنن. الحق لورکوزن بهتر توپ رو جریان داد و پاساشون پشت محوطه شجاعانه و دقیقتر بود نیمه دوم

محمد شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 10:40

برای بازی اول خوب بود ولی باید برای هفته های آینده روی فاز دفاعی خیلی کارکنیم همچنین امیدوارم هرچه زودتر مصدومان تیم برگردند

محمدرضا کریمی شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 18:51 http://bayern. blogsky

خیلی خوب نبودیم ولی خب شرایط جوی خیلی نامساعد بود نویر هم نیست اولریش نمیتونه خوب کار کنه بواتنگ هم نیست مدافع میانی نداشتیم تیاگو هم نبود که بیشتر بشه گل سازی کرد خامس هم نبود رودی هم اولین بازی رسمی اش برای بایرن تو بوندس لیگا بود وکارش سخت شده بود روبن هم نتونست خوب کار کنه و مولر هم وینگر نیست که ما اصلا نباید 4-3-3بازی کنیم مگر جلوی تیم های ضعیفی مثل همین لورکوزن ولی خب مشروط بر اینکه نویر باشه مدافع میانی هم به قدر کافی داشته باشیم.در هرحال واسه آغاز کار موقتا همین کافی بود باید همیشه ایمان داشت.

محمدرضا کریمی شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 19:05 http://bayern. blogsky

کیمیش،سوله و تولیسو واقعا جوون های خوبی هستن دمشون گرم خیلی خوب کار کردن مطمئن باشین وضعیت از اینی که هست بهتر میشه هر موقع به گل نیازداشتیم میشه از قد و هیکل سوله استفاده کرد چون خیلی خوب کله میزنه کارش درسته. نکته خوب بازی این بود که اولین گل رو یک آلمانی زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد