وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فوتبال لیکس و افشای جزئیات انتقال هامس رودریگز از رئال مادرید به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هامس سالانه 6.5 میلیون یورو خالص دریافت می‌کند که با توجه به عملکردش می‌تواند افزایش هم پیدا کند. 

 

گروه فوتبال لیکس که مدت‌هاست با دسترسی به اسناد و مدارک موجود در فوتبال دنیا، هر از گاهی حقایقی را درباره باشگاه‌ها یا بازیکنان فاش می‌کند، این بار به سراغ قرارداد انتقال هامس رودریگز از رئال مادرید به بایرن مونیخ رفته است.

به گزارش اشپیگل، هامس رودریگز چندی پیش با قراردادی قرضی و دو ساله از پایتخت اسپانیا به مونیخ مهاجرت کرد. طبق قرارداد، باواریایی‌ها می‌بایست در این دو سال مبلغ 13 میلیون یورو در دو قسط به حساب کهکشانی‌ها واریز کنند که قسط اول آن تا 15 سپتامبر 2017 بیشتر مهلت ندارد. چنانچه بایرن بخواهد پس از دو سال، هامس را به صورت دائمی به خدمت بگیرد، باید 42 میلیون یورو به رئال مادرید بپردازد.

اما هافبک کلمبیایی در بایرن مونیخ سالانه 6.5 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد و مالیاتش به کل پای باشگاه است. به عبارت دقیق‌تر، رودریگز در تیم جدیدش ماهانه 541670 یورو حقوق خواهد گرفت. رقمی که با توجه به آمار و عملکردش، افزایش نیز پیدا خواهد کرد. هامس اگر بتواند در هر فصل، حداقل 12 گل بزند یا 12 پاس گل بدهد، به ازای هر کدام از این موارد، 250 هزار یورو به حقوق سالیانه‌اش اضافه خواهد کرد. بایرن مونیخ همچنین موظف است 2 میلیون یورو به کمپانی ژستیفوت به عنوان ایجنت هامس، پرداخت کند.

این در حالی است که پیشتر و در موعد انجام انتقال، رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی از بند 35 میلیونی خرید هامس و مبلغ 10 میلیون یورویی انتقال نوشته بودند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد