وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - بایرلورکون؛ به دنبال شروعی مقتدرانه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چارچوب اولین هفته رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در آلیانس آرنا میزبان بایرلورکوزن خواهد بود. 

 

 

تاریخزمانمکان
27 مرداد 139623:00آلیانس آرنا، مونیخ

 

پیش بازی

بالاخره فصل جدید بوندس لیگا این هفته آغاز می شود و در هفته اول مسابقات جمعه شب بایرن مونیخ میزبان بایرلورکوزن خواهد بود. شاگردان آنچلوتی در تابستان چندین چهره جدید از جمله هامس رودریگز، تولیسو، سباستین رودی و نیکولاس زوله را به ترکیب خود اضافه کردند تا مرد ایتالیایی ترکیب کامل تری نسبت به فصل گذشته در اختیار داشته باشد. هرچند این تیم در پیش فصل نتایج خوبی نگرفت و در دیدارهای دوستانه مقابل میلان و آرسنال شکست خورد. در آئودی کاپ نیز این تیم دو شکست به ترتیب مقابل لیورپول و ناپولی متحمل شد تا هواداران بایرن مونیخ پیش از شروع فصل نگرانی هایی داشته باشند. شروع لیگ برای باواریایی ها مقابل بایرلورکوزن خواهد بود. باید دید آنچلوتی توانسته مشکلات و ضعف های تیمش را حل کند یا اینکه وضعیت به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

در سمت دیگر میدان بایرلورکوزن قرار دارد. این تیم فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و فصل را با 41 امتیاز در رتبه دوازدهم به پایان رساند. بایرلورکوزن در این فصل سرمربی جدیدی روی نیمکت خود می بیند. هایکو هرلیش آلمانی که تنها تجربه بزرگ او پیش از پذیرفتن هدایت بایرلورکوزن، کادر در تیم های زیر 17 و زیر 19 ساله های آلمان بوده، در این فصل سرمربی جدید لورکوزنی ها خواهد بود. او در پیش فصل نیز نتایج خوبی نگرفت. شکست ها مقابل لاتزیو، ساندهاوزن و کیکرس و همچنین تساوی مقابل تیم هایی مانند آنتالیا اسپور و بونر باعث شد تا همگان از این نتایج ناراضی باشند. هرلیش که نتایج ضعیفی گرفته، در جام حذفی موفق شد کارلسروهه را با نتیجه 3-0 شکست دهد تا مقداری از انتقادات نسبت به او کمتر شود.

 

تقابل های اخیر دو تیم

بایرن مونیخ-بایرلورکوزن

حقایقی در خصوص دیدار

▄ بایرن مونیخ در 22 دیدار اخیر خانگی خود در بوندس لیگا شکست نخورده است.

▄ شاگردان آنچلوتی در 6 دیدار از 7 دیدار اخیر خانگی خود، در هر دو نیمه اول و دوم پیروز شده اند.

▄ باواریایی ها در 5 دیدار از 7 تقابل اخیر خود مقابل بایرلورکوزن کلین شیت کرده اند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد