وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میلان، آماده ارسال پیشنهاد جدید به بایرن مونیخ برای جذب رناتو سانچز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچز هنوز هم یکی از دغدغه های اصلی مدیران میلان است. 

 

میلان به حرکت و پیشرفت در نقل و انتقالات ادامه می دهد. آن ها هم اکنون کار خرید کالینیچ را تمام می کنند و در پی خرید یک مهاجم بزرگ هم هستند. با این حال رناتو سانچز، یکی از هافبک هایی که در لیست روسونری قرار داشت، یکی از جدی ترین گزینه های باشگاه در روزهای پایانی نقل و انتقالات است.

به گزارش کالچومرکاتو، نام میلان بادلی، مدیران میلان را قانع نمی کند از همین رو فاسونه و میرابلی تصمیم دارند در روزهای پایانی آگوست، بهترین پیشنهاد را تقدیم سران بایرن مونیخ کنند. بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته با پرداخت مبلغ 40 میلیون یورو، این هافبک جوان را از باشگاه بنفیکا به خدمت گرفت و حالا باواریایی ها تصمیم دارند در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، با آن موافقت کنند.

 روسونری که در این تابستان روابطش را با ژرژ مندس عالی کرده، قصد دارد با کمک وی به هدف خود دست یابد. گفتنی است بایرن مونیخ با پیشنهاد قرضی و با حق خرید مخالف است و تنها در صورتی که پیشنهاد قرضی دیاولو، بند اجباری داشته باشد، حاضر به مذاکره خواهد بود. طی روزهای آتی، میلان از طریق مندس جدید ترین پیشنهاد خود را با امید به اینکه مورد موافقت بایرن مونیخ قرار گیرد، ارسال خواهد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد