وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: کار ما در نقل و انتقالات تمام شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هونس، رییس باشگاه بایرن مونیخ تأیید کرد کار این تیم در بازار نقل و انتقالات جاری تمام شده است. هونس همچنین گفت با تصمیم بایرن مونیخ، هر بازیکنی باید در این تیم بماند. 

 

اولی هوینس رئیس محبوب باواریایی ها در مصاحبه ای جدید درباره ی تیمش در فصل اینده و مسائل نقل و انتقالات دنیای فوتبال صحبت کرد:

اولی هونس درباره نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ گفت:


کار ما در بازار نقل و انتقالات تمام شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم بگیرد بازیکنی در تیم بماند، او باید بماند. گران‌ترین بازیکن، بهترین بازیکن نیست؛ کسی بهتر است که تیم را بهتر می‌کند. ما فوتبال منیجر بازی نمی‌کنیم. اگر بازیکنان مثل خدا رفتار نکنند، شما نباید با آن‌ها مثل خدا رفتار کنید و باشگاه باید بالاتر باشد.

هونس درباره انتقال گران قیمت نیمار به پاری سن ژرمن نیز گفت:


هرگز به این فکر نکردیم که چنین خریدی انجام دهیم. چه با 222 میلیون و چه کمتر. این مطمئنا مسیر بایرن مونیخ نیست. وظیفه فوق العاده ای برای ما خواهد بود که راه حلی برای حل این جنون در بازار پیدا کنیم.  

رییس باشگاه بایرن مونیخ درباره انتقال داگلاس کوستا به یوونتوس گفت:


بازیکنانی هستند که دو روز پس از امضای قرارداد، فکر می کنند که پول بیشتری به دست بیاورند. این وظیفه باشگاه ها است که بر اساس قرارداد، بازیکنان را تحت قرارداد نگه دارند. ما چنین وضعیتی را با داگلاس کوستا داشتیم و مانند دمبله عمل کرد. پس از مدتی، علی رغم اینکه نمایش خوبی نداشت، پول بیشتری طلب کرد و ما هم وضعیت بایرن مونیخ را برایش توضیح دادیم.

هونس درباره کارلو آنچلوتی نیز گفت:


او مربی بسیار خوبی است. ما حالا یک انقلاب داریم؛ چیزی که در زمان پپ گواردیولا وجود نداشت. حالا آنچلتونی می تواند این چیز ها را کنار هم داشته باشد. می خواهیم قهرمان آلمان باشیم.

هونس درباره حسن صالحمدیزیچ، مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ هم گفت:


این یک وضعیت اورژانسی نیست. او طی 14 روز، کارهای بیشتری نسبت به یک سال ماتیاس سامر انجام داده است. 14 روز ابتدایی به ما نشان می دهد راه حل عالی ای پیدا کردیم. به این موضوع پیدا بردیم که حضور یک مدیر ورزشی در بایرن مونیخ ضروری است و وقتی سامر رفت، خلا بزرگی در تیم به وجود آمد.

هونس درباره عدم حضور فیلیپ لام به عنوان مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز گفت:


فیلیپ لام بازیکنی است که ما ارزش بسیار زیادی به او می دهیم. فکر می کنید عالقانه بود اگر او 30 ژوئن فوتبال را کنار می گذاشت و 1 جولای فشار جدیدی متحمل می شد؟ ما نیاز به یک مرحله تازه داشتیم.

رییس بایرن مونیخ درباره وضعیت عثمان دمبله هم گفت:


اول از همه باید بگویم دورتموند بسیار با هوش بوده و وضعیت بسیار آرام و ساکت بوده است. شما باید خود را به عنوان یک باشگاه بزرگ نشان دهید. 31 آگوست (روز پایانی نقل و انتقالات) به زودی فرا می رسد. اگر او تمرین نکند، باید مسئولیتش را قبول کند. دمبله فقط 20 سال دارد؛ اما می خواهد پول بیشتری داشته باشد.

هونس درباره بوندس لیگای پیش رو نیز صحبت هایی مطرح کرد:


مطمئنم دورتموند حریف قدرتمند تری خواهد شد. لایپزیش هم تیم قوی ای خواهد بود. 


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد