وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: انتقاد افنبرگ و هامان برای من مهم نیست؛ بایرن مونیخ به من ایمان دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ با وجود انتقادهای دو بازیکن سابق، به کارش در این تیم ادامه می دهد. 

 

اشتفان افنبرگ اخیرا گفته بود، در صورتی که بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان موفق نباشد،  این فصل می تواند آخرین فصل آنچلوتی در این تیم باشد. دتمار هامان نیز نظر تقریبا مشابهی داشت. آنچلوتی در این خصوص در کنفرانس خبری اش گفت:

“افنبرگ در رختکن ما حضور ندارد و برایم مهم نیست خارج از آنجا، چه اتفاقی می افتد. او و هامان مسئول نظرات خودشان هستند اما این نظرات برای من مهم نیستند. آیا بایرن مونیخ را ترک می کنم؟ فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. باشگاه به من ایمان دارد و این مهمترین مساله است. نظرات و انتقادات سایرین مهم نیستند.
 

آنچلوتی تابستان گذشته هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت اما در پیش فصل، نتایج خوبی با این تیم نگرفته و همین باعث شده بود انتقادهایی از عملکرد او انجام شود.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
msaeid شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 07:29

ای جان ...........
خوردشون کردی مرد.............
اونایی که هی انتقاد میکنن خودشون بیان یه هفته فقط یه هفته بالا سر تیم وایسن ببینیم چیگار میکنن

گردمولر25 شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 10:55

غلط کرده اونا اسطوره های بایرنن وقتی چیزی می گن درست می گن خداوکیلی بعد از یوپ هنکس دیگه بایرن بازی های خوبی نمی کنه از بس اشغال های خارجی میاره مثلا نمونه تولسیو یا تیاگو یا برنارت تو خود المان وجود نداره؟

msaeid شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 21:27

gerd muller :((keep calm & eat your humble))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد