وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین رودی: مطمئن هستم برای آینده ام تصمیم درستی گرفته ام

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران رودی هافبک جدید باواریایی ها در تابستان در انتقالی ارام به بایرن مونیخ پیوست،و با نمایشی درخشان توانست بهترین بازیکن سوپرکاپ المان شود، حالا او از این انتقال راضی به نظر میرسد. 

 


بازیکن المانی تیم بایرن مونیخ از انتقال خود راضی است و اعتقاد دارد میتواند در ترافیک شدید خط میانی بایرن برای خود جایگاهی ثابت پیدا کند او میخواهد با تیمش جدیدش افتخارات و عناوین زیادی کسب کند.



سباستین رودی هافبک خوش نقش بایرن مونیخ از تصمیمی که بابت رفتن به تیم مونیخی گرفته است، راضی به نظر میرسد. رودی در مصاحبه ای جدیدازنقش خود در تیم جدیدش گفت :


من خیلی وقت ها بازیکن تاثیر گذاری به نظر نمی رسم، اما میتوانم چیز هایی تعیین کننده از خود رو کنم. من مطمئن هستم که برای اینده ام تصمیم درستی گرفته ام.   


او همچنین درباره ی پست خود در بایرن و تیم ملی المان گفت:

 

 به نظر خودم میتوانم یک خط جلوتر از دفاع بازی کنم و قدرت خود در پخش کنندگی توپ را در انجا نیز نشان دهم، بر این باورم میتوانم اینکار را به خوبی انجام دهم. من زیادتر دوست دارم برای کمک به تیم بین خطوط دفاعی و میانی هافبک بازی کنم و توپ را در تمام زمین پخش کنم. 

 

هافبک خوش نقش باواریایی ها درباره ی اهداف تیمش نیز صحبت کرد:

 

 بدون شک ما میخواهیم همه ی عناوین ممکن را به دست اوریم، هدف ما برد در تمام بازی ها با عملکردی ایده ال خواهد بود و میخواهیم تمام بازی ها را به نفع خود تمام کنیم.



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد