وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: در صورت عدم نتیجه گیری، ممکن است آنچلوتی برود؛ بازیکنان بی انگیزه باعث نگرانی هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سابق بایرن مونیخ معتقد است اگر آنچلوتی می خواهد بماند، باید تیم پیشرفت کند.   

کارلو آنچلوتی، در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ، این تیم را به پنجمین مقام قهرمانی متوالی در بوندس لیگا رساند اما تیمش در لیگ قهرمانان، در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد. بایرن مونیخ در بازی های دوستانه پیش فصل نمایش خوبی نداشت و در چندین بازی شکست خورد.  اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق باواریایی ها در گفتگو با T-Online گفت:

“ممکن است بایرن مونیخ این فصل را مانند فصل قبل و حتی بدتر آغاز کند. بدین ترتیب، بازیکنان در بایرن تغییر می کنند و شاید مربی هم تغییر کند.
 

وی همچنین در انتقاد از برخی بازیکنان بایرن مونیخ گفت:

“در بازی های پیش فصل، دلم برای بازیکنانی که برای تیم کار می کنند تنگ شده بود. انگیزه و اشتیاق مهم ترین فاکتور در فوتبال است و اگر چند بازیکن میل و انگیزه ندارد، باید نگران شویم. البته این را هم باید در نظر بگیریم که هر زمان بایرن شکست خورده، دوباره با قدرت مقابل هر حریفی جنگیده است.
 

وی در مورد اضافه شدن هامس رودریگز و کورنتین تولیسو و همچنین فرم خوب توماس مولر در پیش فصل گفت:

“در طول فصل ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد و بازیکنان دچار مصدومیت و محرومیت شوند. چیزهای زیادی خودشان را ناگهانی نشان می دهند. با این حال اگر آنچلوتی ترکیب کامل را در اختیار داشته باشد، مطمئنا چند نفر مجبور هستند روی نیمکت بشینند و ناراحت شوند. مشخص نیست توماس مولر نیمکت نشین شود یا فرانک ریبری، زیرا آنچلوتی بازیکنان جدید را با سلیقه خودش انتخاب کرده و احتمالا اول به آنها شانس بازی می دهد. مربیان بزرگ مانند اوتمار هیتزفیلد، می دانند که چگونه بین بازیکنان اصلی و نیمکت، تعادل ایجاد کنند و انگیزه را در بین همه بازیکنان حفظ کنند. اگر این اتفاق بیفتد، بایرن قدرتمند خواهد بود.
 

آیا مولر با ورود هامس باید باشگاه را ترک کند؟

“نه، چرا؟ پس از جدایی شواینی و فیلیپ لام، او نماد بایرن مونیخ است. اگر بایرن به او اجازه خروج دهد، اشتباه بزرگی را مرتکب می شود. او برای سال ها در سطحی باور نکردنی کار کرده است.
 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد