وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: اگر بایرن مونیخ نتواند برای یک دهه قهرمان اروپا شود، تعجب نخواهم کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، افنرگ به سران بایرن مونیخ هشدار داد که آینده این تیم در وضع فعلی بازار، به خطر افتاده است. 

به گفته اشتفان افنبرگ، بایرن مونیخ برای رقابت بر سر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، نباید نبرد در عرصه اقتصادی را با رقبا را، فراموش کند. 

 

به گزارش FFT، به دنبال انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پاری سن ژرمن، کاپیتان پیشین باواریایی ها می گوید که این تیم در حال عقب افتادن از سایر رقبایش است و همچنین افزود که حتی اگر پر افتخار ترین تیم تاریخ بوندس لیگا موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان طی یک دهه آینده نشود، موجب شگفتی او نخواهد شد. PSG برای انتقال نیمار رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را شکست و بایرن مونیخ نیز در ژوئن گذشته، با پرداخت 41.5 میلیون یورو برای کورنتین تولیسو، گران ترین خرید تاریخ خود را انجام داد. 

 

این کار برای بایرن مونیخ آسان نخواهد بود؛ بلکه بر عکس، بسیار سخت جلوه خواهد کرد. وقتی 222 میلیون یورو روی نیمار سرمایه گذاری می شود، می توان دید که سایر تیم ها چگونه در حال پیشرفت هستند. حالا پاریس بی شک از مدعیان فتح لیگ قهرمانان است. آن ها عطش رسیدن به این مهم را در کنار سایر عوامل دارند. اگر اولی هوینس بگوید که ما چنین رقمی را نمی پردازیم و از آن طرف این جریان ادامه یابد، شاهد افزایش فاصله بین باشگاه ها خواهیم بود. 

  

اگر بایرن مونیخ طی 10 سال به قهرمانی در اروپا نرسد، جا خواهی خورد؟ پاسخ افنبرگ این گونه بود:  

 

نه، برایم جای تعجب نخواهد داشت. این نتیجه بند آزادسازی هایی است که این روزها پرداخت می شوند. حالا پاریس هست، بارسلونا و رئال مادرید هستند و به این ها باید باشگاه های انگلیسی را با امکانات شان افزود. اگر بایرن تکانی به خود ندهد، فاصله بیشتر و بیشتر خواهد شد و البته همین الان هم چنین فاصله ای ایجاد شده است. 

 

گفتنی است که باواریایی ها آخرین بار در سال 2013 بر بام فوتبال اروپا ایستادند.    

 

 منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 22:30

منطقی حرف زده

مهدی چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 13:54

اره بابا بایرن همیشه خریداش اینجوریه . الان این تولیسو که خریدن واقعا قدر تیاگو رو دونستم. برای قهرمانی باید بازیکن های با کیفیت بگیرن و به بازیکن های قدیمی اکتفا نکنند. مثلا روبن و ریبری عالی هستند ام سن زیادی دارند و در مهمترین مقطع سال متاسفانه مصدوم میشن. با این وضع اقای افنبرگ بد نمیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد