وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: خشم از شکست مقابل رئال مادرید می تواند انگیزه خوبی برای قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باشد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی اعلام کرد خشم بازیکنان بایرن از شکست بحث برانگیز این تیم مقابل رئال مادرید می تواند انگیزه خوبی برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا باشد. 

بایرن مونیخ که در دیدار برگشت خود مقابل رئال مادرید تصمیمات بحث برانگیز داوری در نهایت با حساب 4-2 مقابل مادریدی ها شکست خورد در نهایت با حسا 6-3 در مجموع از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد،  

  

کارلو آنچلوتی در مصاحبه با Gazzetta dello Sport در این خصوص گفت: 

  

اگر از فن آوری ویدئویی برای داوران استفاده می شد در برنابئو شکست نمی خوردیم و از لیگ قهرمانان اروپا حذف نمی شدیم. طرفدار استفاده از تکنولوژی هستم تا هیچ تیمی از اشتباهات داوری ضربه نخورد. با این وجود نباید به این مسئله توجه کنیم چرا که به طور کامل آن را از ذهنمان پاک کرده ایم. فصل جدید را با قدرت بیشتری آغاز خواهیم کرد و می دانیم که یکی از برترین تیم های اروپا هستیم. با این وجود همه چیز در فصل بهار مشخص می شود و هر تیمی که مصدومان کمتری داشته باشد و شرایط خوبی در آن مقطع زمانی داشته باشد می تواند برای کسب قهرمانی شانس بالایی داشته باشد. 

  

وی همچنین در خصوص خامس رودریگزی که از رئال به بایرن پیوسته است افزود:  

 

روی خامس حساب کرده ام. او را به خوبی می شناختم و می خواستم او را در ترکیب خود داشته باشم. او در حال حاضر مصدوم است اما به زودی به ترکیب باز خواهد گشت.او به ما اجازه می دهد تا روش های مختلف بازی را در ترکیب خود داشته باشیم و شرایط غیر قابل تصوری را برای حریف رقم بزنیم. مطمئنم که او نام بزرگی برای خود در بایرن رقم خواهد زد. 

  

بایرن که 4 دیدار از 5 دیدار خود در پیش فصل را با شکست پشت سر گذاشته بود موفق شد در ضربات پنالتی دورتموند را در سوپر کاپ آلمان شکست دهد و به قهرمانی دست یابد. آنچلوتی در این خصوص افزود: 

  

مشکلات زیادی داشتیم و غایبین زیادی نیز در ترکیب داشتیم اما شخصیت خود را نشان دادیم. بدون شک قدرت و توانایی فردی بازیکنان برای پیشرفت تیم بسیار موثر خواهد بود. قطعا در فصل جدید بوندس لیگا یکی از بخت های نخست قهرمانی هستیم. همچنین برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سایر رقابت ها بخت بالایی برای قهرمانی داریم. 

  

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد