وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی سری آ است؛ میلان؟ خوشحالم شور و هیجان به سن سیرو برگشته است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ می گوید که رم با نبود توتی و صلاح کار سختی خواهد داشت و اسپالتی می تواند اینتر را قدرتمند کند. 

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در خصوص وضعیت فصل جدید سری آ مصاحبه ای مفصل با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد: 

 

یوونتوس فاتح شش عنوان قهرمانی سری آ شده و مشخصا آن ها هنوز هم مدعی اصلی قهرمانی هستند، حتی اگر بازیکنی چون بونوچی را نیز از دست داده باشند. تیم های الگری ذهنیتی برنده دارند و آن ها می توانند با هر خروجی به خوبی کنار بیایند. پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته نشده و آن ها می توانند با بازیکنان جدیدی قرارداد امضا کنند.  

 

در همین حال، داگلاس کاستا نیز به یوونتوس آمده و او بازیکن خوبی است. کاستا سریع و خلاق است و می تواند در ایتالیا نمایش خوبی ارائه دهد. مسئله ای مهم برای یوونتوس، داشتن دفاعی مستحکم است که در موفقیت های طولانی مدت آن ها موضوعی تعیین کننده بوده است. الگری می داند که چه کاری انجام می دهد. 

 

ساری نیز کار بزرگی انجام داده است و شما می توانید اثر او را در ناپولی ببینید.ناپولی تیمی سریع است، کایخون، اینسینیه و مرتنس دست از تلاش نمی کشند و آن ها چشم بسته می توانند یکدیگر را پیدا کنند. با این حال، آن ها هنوز هم باید هنگام سختی ها پیشرفت کنند. در یک بازی، نقاط تاریکی نیز وجود دارد و ناپولی باید یاد بگیرد که این لحظات را تحمل کند.  

 

میلان؟ خوشحالم که دوباره اشتیاق و هیجان به سن سیرو بازگشته است و بارگشت پرشور هواداران به سن سیرو در مسابقات لیگ اروپا نشانه خوبی برای آن هاست. هواداران میلان اشتیاق زیادی دارند و این نقطه آغاز چشمگیری برای ان هاست. بازیکنان جدید میلان خوب هستند و مونتلا فرد مناسبی برای هدایت آن هاست. کنجکاوم بدانم که مونتلا آن ها را چطور هدایت می کند. باید بگویم که باید به مونتلا زمان داد. شما نمی توانید غذایی عالی را تنها در زمان نیم ساعت درست کنید.   

 

اینتر؟ آن ها پایه هایی قدرتمند تر دارند و مربی بسیار خوبی را روی نیمکت خود می بینند. اسپالتی انگیزه زیادی به تیمش خواهد داد و یک سرمربی بسیار قوی است. اگر بازیکنان جدیدی به اینتر بیایند، او از آن ها استقبال خواهند کرد. بورخا والرو همانند تضمینی برای خط هافبک است و ایکاردی برای اینتر همانند لواندوفسکی برای من است. اسپالتی همچنین دستیار خوبی دارد و گاهی دستیاران نتایج را در فوتبال رقم می زنند. در فوتبال، دروازه بان توپ ها را مهار می کند و مهاجمان گل می زنند. شما این گونه بازی را می برید. به همین سادگی. این طور نیست؟  

 

رم؟ به نظرم ان ها کار سخت تری دارند و سرمربی شان را عوض کرده اند. بازی های دی فرانچسکو را در ساسولو دنبال کرده ام.او با ساسولو خوب کار کرده است اما حس می کنم که خلا صلاح در رم حس خواهد شد. همچنین این اولین سالی است که آن ها توتی را در تیمشان در اختیار نخواهند داشت. نمادی چون توتی یک نقطه مرجع برای رم بود. چه کسی می تواند جای خالی او را پر کند؟ شگفتی ها؟ آتالانتا با گاسپرینی تیمی وسوسه کننده است اما حضور در رقابت های اروپایی می تواند مزاحم آن ها شود.   

 

  

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد