وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میشائیل رشکه، مدیر فنی بایرن مونیخ به اشتوتگارت پیوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشاییل رشکه، مدیر فنی باشگاه بایرن مونیخ  با یک قرارداد سه ساله به عنوان مدیر فنی اشتوتگارت انتخاب شد. 

 

به نقل از Deutsche Welle، وی از فصل 2014/15 مدیر فنی بایرن مونیخ بود و پس از سه فصل، از این باشگاه جدا شد و به اشتوتگارت پیوست.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در خصوص این مسئله بیان کرد:

“من از طرف باشگاه بایرن مونیخ به خاطر کارهای فوق العاده، رفتار و حرفه ای بودن میشائیل در طول سه سال گذشته از او تشکر می کنم. او نقش مهمی در موفقیت تیم ما داشت و برای او بهترین ها را در آینده آرزومندم.
 

رشکه نیز در خصوص این موضوع اظهار داشت:

“ارتباط و اعتماد با اولی هونس و رومینگه به من شکل داد و تجارب جدید و ارزشمندی کسب کردم. کار در باشگاه و در آن محیط همیشه برایم لذت بخش بود. همکاری فوق العاده ای با کارلو آنچلوتی، پپ گواردیولا، اعضای کادر فنی و بازیکنان داشتم و از آن ها تشکر می کنم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 13:55

رفتن رشکه اگه بیشتر از رفتن هانکس ضربه نزنه کمتر نمیزنه

بهترین استعدادیابمون بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد