وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رودی: میخواهم در بایرن مونیخ پیشرفت کنم

به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ درایران، سباستین رودی در فصل نقل و انتقالات به بایرن مونیخ پیوست. 

 


سباستین رودی، هافبک باشگاه بایرن مونیخ از پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ خوشحال بوده و خواهان پیشرفت در تیم جدیدش است.

او درباره ی اولین بازی برای بایرن مونیخ و همچنین وضعیت خودش در تیم گفت :

"جدا از شکست مقابل ناپولی که ناراحت کننده بود، خوشحالم که برای اولین بار پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کردم اما در کل کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.

وی در خصوص انتخاب خود در ترکیب توسط کادر فنی افزود:

کادر فنی متوجه شده که من قابلیت های زیادی داشته و می توانم کارهای زیادی در زمین انجام دهم. به هر حال یک تیم به انواع مختلف بازیکنان با سبک های مختلف نیاز دارد. شیوه بازی من تغییر نکرده و با همین روش به کارم ادامه خواهم داد تا به بایرن مونیخ کمک کرده و همچنین پیشرفت کنم.

رودی همچنین در خصوص کسب تجربه از تونی کروس اضافه کرد:

من با تونی در تیم ملی هم بازی بوده ام. او توانایی های فوق العاده ای داشته و چیزهای زیادی از او اموخته ام.


منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
باقر یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 08:47

خیلی بازیکن خوبیه ..دمش گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد