وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: دورتموند با مربی جدیدش تیم خطرناکی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ می گوید که برای دیدار برابر دورتموند نمی تواند از هفت مهره مهم خود استفاده کند.  

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ که با شکست های متوالی در دیدار های دوستانه مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر دورتموند در سوپرکاپ آلمان حاضر شد و صحبت کرد:

“رویارویی لیورپول و هوفنهایم در لیگ قهرمانان اروپا؟ به هردوی آن ها تبریک می گویم اما هوادار تیم آلمانی هستم. مشکلی با یورگن کلوپ ندارم اما امیدوارم تا یولیان ناگلزمن، سرمربی هوفنهایم در این دیدار موفق شود. مطمئنم که فردا یورگن کلوپ با من تماس می گیرد و از من می پرسد که چه چیزهایی گفته ام (خنده)!
 

آنچلوتی سپس در خصوص مصدومیت های تیمش در پیش فصل گفت:

“روبن بازیکنی فوق العاده است اما ما از کیفیت لازم برای جایگزینی بازیکنان مصدوم برخورداریم. او در حال حاضر با تیم تمرین می کند و در آستانه بازگشت به میادین است. نویر در این هفته با تیم تمرین کرده است و امیدوارم که در شروع فصل تمام بازیکنان تیم آماده باشند. البته برنات از این قاعده مستثنی است زیرا 2 الی 3 ماه دور از میادین خواهد بود. من پزشک نیستم اما هامس رودریگز امیدوار است تا طی 2 یا 3 هفته آینده به تیم بازگردد. در آماده سازی با مشکلات کمی روبرو شدیم اما در بازی های دوستانه مشکلات زیادی داشتیم. ما دو بازی بسیار بد انجام دادیم اما مصدومیت تیاگو، برنات و بواتنگ به ما ضربه مهمی زد که از کنترل ما خارج است.
 

سرمربی ایتالیایی باواریایی ها در ادامه در خصوص انتقال نیمار و آمادگی تیمش صحبت کرد:

“انتقال نیمار؟ می دانم که پاری سن ژرمن نیمار را جذب کرده است و من نیز مانند سایرین تلویزیون نگاه می کنم. نمی خواهم چیزی در این مورد بگویم. صحبت درباره مسئله فیرپلی مالی وظیفه من نیست. به بازیکنانم گفته ام که پس از سوپرکاپ ما هنوز دو هفته دیگر تا آمادگی برای شروع فصل جدید فرصت داریم. نمی خواهم به استراتژی هایم خیانت کنم اما مشخصا ما نمی توانیم بسیار باز بازی کنیم و باید هوشمندانه عمل کنیم.
 

وی سپس درباره رابطه اش با دستیارش و مدیر ورزشی باشگاه افزود:

“ویلی سانیول و صالحمیدزیچ؟ با هردوی آن ها رابطه خوبی دارم و تجربه زیادی برای کار کردن با یکدیگر در اختیار داریم. صالحمیدزیچ با انرژی و انگیزه زیادی کارش را شروع کرده است. مطمئنم که در همکاری با یکدیگر مشکلی نخواهیم داشت.
 

آنچلوتی درباره غایبان دیدار برابر دورتموند گفت:

“فردا مارکو فریدل فرصت بازی کردن در اختیار خواهد داشت. اما گزینه های دیگری چون رافینیا برای استفاده در پست دفاع چپ نیز در اختیار داریم و فردا تصمیم نهایی را خواهم گرفت. در دیدار فردا، نویر، بواتنگ، برنات، آلابا، تیاگو، روبن و رودریگز را در اختیار نخواهیم داشت. اگر تیم خوب بازی نکند، مهاجمانی چون مولر و لواندوفسکی مشکلات بیشتری خواهند داشت که این مشکل، مشکلی فردی نیست بلکه مسئله ای برای تیم است.
 

سرمربی بایرن مونیخ در پایان در خصوص عملکرد تیمش افزود:

“دورتموند تیم خطرناکی است. آن ها مربی جدیدی دارند و شاید تاکتیک جدیدی نیز داشته باشند. اما در سال های اخیر پیروزی برابر دورتموند آسان نبوده است. در دو بازی گذشته، ما خوب بازی نکردیم و از عملکرد تیم برابر لیورپول و میلان راضی نیستم. در بازی برابر ناپولی نیز در فرم خوبی نبودیم و باید نگرش مان را بهتر کرده و پیشرفت کنیم. باید بگویم که در بهترین فرم خود قرار نداریم اما مهم ترین مسئله داشتن تعادل در بازی است و امیدوارم که فردا بهتر باشیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد