وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گاتزتا: اینتر به خرید آرتورو ویدال اصرار دارد؛ نراتزوری آماده ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با وجود آنکه بایرن مونیخ قصد فروش ویدال را ندارد، اینتر همچنان به این هافبک شیلیایی علاقه مند است. 

 

در بازار نقل و انتقالات تابستانی، بارها اخباری مبنی بر علاقه اینتر به آرتورو ویدال منتشر شده اما کارل هاینس رومنیگه اعلام کرد که این بازیکن قطعا در بایرن مونیخ می ماند.

با این وجود، امروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که نراتزوری همچنان به خرید ستاره شیلیایی اصرار دارد و بازیکن نیز به مدیر برنامه اش اعلام کرده که از این انتقال استقبال می کند. اینتر امیدوار است، بایرن مونیخ از موضع خود کوتاه بیاید و پیشنهاد 50 میلیون یورویی آنها را بپذیرد. همچنین نراتزوری قصد دارد به ویدال دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورو پرداخت کند. در حال حاضر ویدال در صدر لیست خرید اینتر قرار دارد.

گزینه های جانشینی که گاتزتا مطرح کرده، کمی با سبک ویدال متفاوت هستند. اینتر در صورتی که در جذب ویدال موفق نباشد، برای خرید هنریک مخیتاریان یا آردا توران تلاش می کند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 00:58

ویدال فقط پنجاه تا بابا وقتی نیمار را دویست وبیستا میخرن حداقل هفتادوپنج تا میرزه خب ولی به هیچ وجه ویدال فروشی نیست ای کاش یک یا دو بازیکن دیگر را قبل از انتقال نیمار میخریدن حالا قیمتها خیلی میره بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد