وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سیمئونه: با افتخار در آئودی کاپ شرکت کردیم و با قدرت تیمی قهرمان شدیم؛ شکی به کار آنچلوتی ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل لیورپول و قهرمانی در آئودی کاپ ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، قهرمانی در این تورنمنت را یک جام با ارزش توصیف کرد.  

تیم چولو سیمئونه که پیش از آئودی کاپ تنها یک بازی تدارکاتی مقابل تولوکای مکزیک پشت سر گذاشته بود، در اولین بازی خود در این تورنمنت موفق شد ناپولی را با نتیجه 2-1 شکست دهد. آنها شب گذشته نیز در فینال، به مصاف لیورپول رفتند و در دیداری که در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید، موفق شدند در ضربات پنالتی، قرمزها را نیز شکست داده و قهرمان آئودی کاپ 2017 شوند.

به گزارش as، سیمئونه پس از این بازی به خبرنگاران گفت:

“آئودی کاپ هم تورنمنت فوق العاده‌ای است. از همان لحظه‌ای که به ما اعلام شد که یکی از سه تیم میهمان خواهیم بود، با افتخار آن را پذیرفتیم و در آن شرکت کردیم و از همان اول هم می‌خواستیم به بهترین نحو ممکن رقابت کنیم. معتقدم دو بازی بسیار خوب و کم نقص به نمایش گذاشتیم و البته هنوز نیاز به پیشرفت داریم. همیشه یک حس خوش‌بینی در تیم وجود دارد که در کنار قدرت تیمی باعث می‌شود تا کار گروهی خوبی به نمایش بگذاریم. همین مسئله هم کمک زیادی به ما کرد تا قهرمان شویم. البته از داور بازی گله دارم که چرا اجازه نداد پزشک سر وقت بالای سر ورسالیکو حاضر شود چون احتمال مصدومیتش وجود داشت اما خوش‌بختانه شیمه مشکلی ندارد.
 

“نتایج ضعیف بایرن مونیخ؟ هیچ شکی به کیفیت بالای کار آنچلوتی ندارم. او تیم بسیار خوبی در اختیار دارد و وقتی بد شروع می‌کنند، عصبانی می‌شوند. و زمانی که بایرن مونیخ عصبانی شود، بسیار خطرناک می‌شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد