وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین رودی: به بایرن مونیخ نیامده‌ام که از روی نیمکت بازی‌ها را تماشا کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک آلمانی باواریایی‌ها در مورد وضعیت خود در بایرن مونیخ می‌گوید. 

 

هافبک 27 ساله سابق هوفنهایم، که امسال برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد، در مورد انتقالش به بایرن و شرایط خود در این تیم می‌گوید.

سباستین رودی به وبسایت رسمی بایرن مونیخ  گفت:

“ترسی از رقابت ندارم. اعتماد به نفس دارم و فکر می‌کنم به سرعت با تیم هماهنگ شده‌ام و می‌توانم پیشرفت کنم. به بایرن مونیخ نیامده‌ام که بازی‌ها را از روی نیمکت تماشا کنم و اگر به این انتقال ایمان نداشتم به این تیم نمی‌آمدم. باید برای بازی شنبه آماده باشیم. بازی مهمی است و واقعا می‌خواهیم پیروز این دیدار باشیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد