وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ساری: آئودی کاپ دست‌آورد بزرگی برای ما نداشت؛ آنچلوتی یکی از موفق‌ترین سرمربیان اروپا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی از دیدار شاگردانش در برابر بایرن مونیخ می‌گوید.  

مائوریتزیو ساری ظاهراً چندان از حضور در آئودی کاپ خوشحال نیست.

مائوریتزیو ساری پس از پیروزی 2-0 شاگردانش در برابر بایرن مونیخ، در رابطه با بازی و شرایط تیمش، گفت:

“ما در دو بازی از سه دروازه‌بان استفاده کردیم و همه آن‌ها خیلی خوب کار کردند. لوئیجی سپه باید کمی بیش‌تر کار کند، اما از خودباوری‌ای که هر دو دروازه‌بان امروز داشتند راضی‌ام. ما در اواخر بازی، با سیستم 1-1-4-4 بازی کردیم، درحالی که آرکایدوس  پشت سر لئوناردو پاولتی بود. بنابراین از جایی که ما یک وینگر دیگر نداشتیم، باید از نظر بدنی در خط حمله پیشرفت کنیم. شاید عملکرد دیروز ما در برابر اتلتیکو مادرید بهتر بود، اما امروز با تمرکز تر بازی کردیم. تیم نتیجه می‌خواست و به چیزی که من از آن‌ها خواسته بودم پاسخ دادند. اگرچه امروز بازیکنان انرژی کم‌تری داشتند که این موضوع قابل درک است.
 

“متاسفانه ما دو بازی داشتیم که احتمالاً برای حریفان‌مان مفید بود، اما برای ما نه؛ چراکه ما  در سطح خوبی بازی نکردیم، به این معنی که ما ریتم بازی همیشگی را تجربه نکردیم، چیزی که در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی باید با آن روبه‌رو شویم. ما باید به آمادگی بدنی برای یک بازی و ریتم درست برسیم و رسیدن به این‌ها آسان نخواهد بود. برای مثال، در برابر بورنموث این هفته ممکن است ما مشکل بزرگی داشته باشیم. 
 

ساری در بخش دیگری از صحبت‌های خود، در مورد کارلو آنچلوتی که از ساری تمجید کرده است، افزود:

“آنچلوتی در اروپا همه عناوین را برده است، بنابراین اگر یک سرمربی مانند آنچلوتی گذشته‌ای درخشان داشته باشد، آن‌گاه یکی از موفق‌ترین سرمربیان اروپا از من تعریف کرده است. بازی امروز نمی‌تواند پیام خاصی به ما بدهد. چراکه بایرن مونیخ سوپر جام آلمان را در پیش دارد و احتمالاً ذهن آن‌ها بیش‌تر مشغول آن بازی است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد