وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کینگزلی کومان: فصل پیش رو برای من و بایرن مونیخ اهمیت بالایی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ می گوید که در صحبت به آلمانی مسلط شده است.  

کینگزلی کومان، وینگر 20 ساله فرانسوی بایرن مونیخ در مصاحبه با اشپورت بیلد در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد:

“در آینده بیشتر و سخت تر کار خواهم کرد تا به تیم تا پایان فصل کمک کنم. فصل مهمی را پیش رو داریم و این فصل هم برای من و هم برای تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. می توانم تقریبا همه چیز را به آلمانی متوجه شوم. می توانم آلمانی صحبت کنم اما به اندازه کافی در مکالمه های طولانی خوب نیستم. قول می دهم روی آن بیشتر کار کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد