وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: کلوزه از این می ترسد که به رکورد گلزنی او در جام های جهانی برسم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مولر یکی از اهداف خود را رسیدن به رکورد کلوزه در جام های جهانی قرار داده است.  

توماس مولر مهاجم باتجربه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، می گوید که تلاش خواهد کرد تا از رکورد میروسلاو کلوزه در جام های جهانی بگذرد.

به گزارش تارنمای گل، از مولر خواسته شد تا سه تن از سر سخت ترین مدافعانی را که تا به حال رو به روی شان قرار گرفته، نام ببرد. او چنین پاسخ داد:

“یک بار در بازی بزرگداشت مارک فن بومل برابر یاپ استام بازی کردم. آن بازی یک بازی دوستانه بود و او هم یار من بود؛ خلاصه شانس آوردم! به هر حال رئال مادرید سه بار قهرمان لیگ قهرمانان شده و به عقیده من سرخیو راموس یک مدافع سطح بالا است. اما متس هوملس، خاوی مارتینز و ژروم بواتنگ هم همین گونه هستند. بازی کردن برابر آن ها در تمرینات برای من بسیار سخت است.
 

بیش از 150 بار گلزنی برای بایرن مونیخ و 37 بار گلزنی برای مانشافت، نشان از چهارچوب شناسی مولر دارد. او در مرحله پایانی رقابت های جام جهانی تا کنون 10 بار موفق به گلزنی شده و تنها 6 گل با بهترین گلزن این بازی ها که اتفاقا هموطنش نیز هست، فاصله دارد یعنی میروسلاو کلوزه.

“تصورم این است که کلوزه کمی از این می ترسد که من به او برسم و گل های بیشتری از وی به ثمر برسانم اما نمی دانم چه در پیش است. باید ببینیم در روسیه چه اتفاقی رخ خواهد داد اما به هر حال من تلاش خودم را خواهم کرد. پس خواهیم دید چه می شود.
 

این بازیکن 27 ساله در پایان خود را از دید مادرش وصف کرد:

“از دید او من هنوز برایش یک بچه هستم، حتی در این سن و سال! ولی واقعیت این است که در دنیای فوتبال به ستاره بزگ تر و بزرگ تری تبدیل می شوم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از1996عاشق آلمان ،بایرن تا ابد سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 13:08

منکه به شخصه دوست دارم رکورد کلوزه را بشکنه و چنان رکوردی ب جا بذاره که دیگه هیچکس حداقل تا 50سال اینده نتونه بشکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد