وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: به زودی به تمرینات بایرن مونیخ بازخواهم گشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی بایرن مونیخ به زودی به تمرینات تیمش باز خواهد گشت. 

 

آرین روبن، وینگر هلندی بایرن مونیخ که به خاطر مصدومیت از ترکیب تیمش دور است در گفتگو با کیکر از بازگشت قریب الوقوع به تمرینات تیمش گفته است. وی گفت:

من به خوبی تلاش می‌کنم و البته تا شروع فصل جدید بوندس لیگا هم سه هفته فرصت دارم. من به خوبی پیشرفت کرده‌ام و تمریناتم را با شدت بیشتری دنبال می کنم.

گفتنی است طبق گزارش این نشریه، انتظار می‌رود روبن برای دیدار مقابل لیورپول در آئودی کاپ حاضر باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد