وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: بسیار خوشحالم که می توانم در کنار الگویم فوتبال بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کورنتین تولیسو از بودن در کنار الگوی خود در بایرن مونیخ شادمان است.  

کورنتین تولیسو از المپیک لیون با قراردادی گران قیمت به بایرن مونیخ پیوست تا جای ژابی آلونسو را در میانه میدان برای مونیخی ها پر کند. به گزارش Goal تولیسو از بودن در کنار آرتورو ویدال بسیار خوشحال است چون این بازیکن را الگوی اصلی خود می داند:

” من برای مدت زمان طولانی بازی های ویدال را تماشا کرده ام و توانسته ام چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. او دقیقا به همان شیوه ای که من دوست دارم بازی می کند، او بسیار روبه جلو بازی می کند و می خواهد گل بزند. اکنون بسیار بهتر است که می توانم در کنار ویدال تمرین کنم و از نزدیک او را تماشا کنم. می خواهم با آرتورو در زمین به طور همزمان بازی کنم.
 “

اولی هوینس نیز با تمجید از خرید جدید بایرن می گوید:

” تولیسو بسیار مراقب خود است و شور  و اشتیاق و شخصیت بالایی دارد. من تصور می کنم او از آن دسته بازیکنانی است که شما می توانید او را بسازید.
 “

لازم به ذکر است تولیسو با قراردادی به ارزش 41.5 میلیون یورو و با قراردادی تا سال 2022 به بایرن مونیخ پیوسته است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد