وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسپالتی: بازی خوبی مقابل بایرن مونیخ انجام دادیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی نراتزوری اعتقاد دارد این تیم عملکرد خوبی مقابل باوارایی ها داشته است. 

 

اینتر امروز (پنج شنبه) در چارچوب مسابقات گینس کاپ به مصاف بایرن مونیخ رفت و با حساب 2-0 این تیم را شکست داد. لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر اعتقاد دارد این بازی نمایش کامل پتانسیل های این تیم بوده است؛ او می گوید نراتزوری بازی خوبی مقابل بایرن مونیخ از خود به نمایش گذاشته است و در فرم خوبی نیز قرار دارد.

به گزارش وب سایت رسمی اینتر، لوچانو اسپالتی درباره بازی مقابل بایرن مونیخ گفت:

“ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و در فرم خوب خود قرار داریم و به خوبی مقابل حریفمان قرار گرفتیم. اگر می خواستیم خطرناک باشیم، شاید باید در نیمه دوم بیشتر فعالیت می کردیم. اینتر باید خواسته خودش را قدم به قدم نشان دهد. ما امروز بایرن مونیخ را شکست دادیم؛ اما هنوز نیاز به پیشرفت زیادی داریم. شما به کیفیت زیادی برای به نمایش گذاشتم یک بازی خوب نیاز دارید و وقتی مقابل تیمی در سطح بایرن مونیخ بازی می کنید، باید در سطح بالایی باشید؛ واقعا رسیدن به چنین نتیجه ای کار سختی بود.
 

اسپالتی ادامه داد:

“بردن بازی ها همیشه مهم است. وقتی به کاری که می کنید اعتقاد داشته باشید، به شما کمک می کند در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشید. بازیکنان می دانند من به آن ها دروغ نمی گویم. گروهی از بازیکنان خوب را اینجا در اختیار داریم و معتقدم آن ها پیشرفت زیادی داشته اند.
 

سرمربی اینتر در مورد عملکرد ایوان پریشیچ هم گفت:

“من می دانم پریشیچ و دیگر بازیکنان چه کارهایی می توانند انجام دهند؛ هیچ چیز دید من را عوض نمی کند. او بازیکن بسیار خوبی است. پریشیچ بازیکن است و دوست دارم او را اینجا نگه دارم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد