وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توقف مذاکرات میلان و بایرن برای انتقال رناتو سانچز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو فاسونه، نایب رئیس میلان، اعلام کرد در صورتی که بایرن مونیخ مبلغ درخواستی اش برای رناتو سانچز را کاهش ندهد، مذاکره ای برای خرید این بازیکن نخواهند داشت. 

 

بایرنی ها برای فروش این ستاره جوان پرتغالی 45 میلیون یورو می خواهند؛ در حالی که میلانی ها حاضر به پرداخت چنین رقمی نیستند. 

فاسونه به اسکای ایتالیا گفت:" در حال حاضر هیچ مذاکره ای صورت نمی گیرد. رابطه ما با کارل هاینس رومینیگه خیلی خوب است. ما چند بار در این مورد صحبت کردیم اما حال حاضر، آنها ارزیابی ای از ارزش بازیکن دارند که با پیشنهاد ما جور درنمی آید.

اگر شرایط در آگوست تغییر کند، ما آماده هستیم."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 01:56

خداییش عملکرد سانچز در بازی مقابل چلسی خیلی خوب و امیدوار کننده بود
در حال حاضر ما چهار تا هافبک دفاعی عالی داریم ویدال ، سانچز ، تولیسو و رودی که با توجه به بازی های زیاد پیش رو و احتمال مصدومیت و محرومیت بازیکنا نگه داشتن سانچز میتونه در آینده به تیم کمک کنه.

بهمن پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 16:49

بایرن ی جوری توی بازی های دوستانه داره فاتحه میخونه ک فقط ارزومه توی لیگ قهرمانان ابرومون نره و بشیم مثل میلان و اینتر

خدا از بعد خدا حافظی روبری بخیر کنه

Invincible پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 17:07

بنظرم یکی از مشکلات بایرن خود روبری هستن. روبن هنوزم بازیاش طراوت گذشترو داره ولی ریبری به نظرم دیگه در حد بایرن نیست. اگه خداحافظی میکرد بهتر بود. دیگه خلاقیتی تو بازیش نیست. اگه تک به تکم بشه توپو میبره گوشه زمین اینقد لاس میزنه با توپ که همه بازیکنای دو تیم جمع بشن. آخرم توپو تقدیم حریف میکنه و یک ضد حمله شیک میخوریم. جلو تیمای ضعیف جواب میده ولی تیمای قویتر عملا بازدهی نداره... مسولای بایرن هنوز رو این دوتا حساب میکنن که ستاره نمیخرن. باید قبول کرد هیچ بازیکنی نمیتونه برای همیشه بهترین باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد