وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: تمام توانم را برای بایرن مونیخ می گذارم؛ مصمم به یادگیری زبان آلمانی هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک ملی پوش باواریایی ها آماده جنگیدن در آلیانتس آره نا است. 

کورنتین تولیسو معتقد است که در زمان درستی تصمیم به پیوستن به بایرن مونیخ گرفته است. 

به گزارش تارنمای رسمی باشگاه بایرن مونیخ، تولیسو که به دنبال انتقال خود از المپیک لیون به بایرن مونیخ، روز گذشته و در جریان پیروزی 3-2 تیمش برابر چلسی فرصت بازی کردن را پیدا کرد، بعد از بازی در مصاحبه ای کوتاه درباره شرایط خود در جمع باواریایی ها گفت:  

(هنگام جدایی از لیون) حس کردم که وقت برداشتن گام بعدی فرا رسیده است. نخستین هفته ها در بایرن مونیخ بی نظیر گذشته و من واقعا حس می کنم که با شرایط وفق پیدا کرده ام. هرگز پا پس نخواهم گذاشت و تمام تلاشم را برای تیم و طرفدارانش انجام خواهم داد؛ من چنین آدمی هستم. مسئولیت پذیری؟ برای همین است که مصمم به یادگیری زبان آلمانی هستم. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد