وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: نمی خواستیم که انرژی زیادی هدر دهیم؛ مولر بازیکن مهم و باهوشی است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی باواریایی ها از عملکرد توماس مولر و خامس رودریگز رضایت کامل دارد. 

بایرن مونیخ بعد از شکست 4-0 مقابل میلان برای جبران به مصاف چلسی در سنگاپور رفت و موفق به برد 3-2 مقابل قهرمان انگلیس شد. آنچلوتی اعتقاد دارد که این بازی ها تنها برای محک بازیکنان و تاکتیک است.

به گزارش دیلی میل، بایرن مونیخ نیمه اول را مقابل چلسی طوفانی آغاز کرد و توانست سه گل به ثمر برساند اما در نیمه دوم 2 گل دریافت کرد و درنهایت بازی 3-2 به نفع قرمز پوشان به‌پایان رسید. بایرن مونیخ باهدف جبران نتیجه مقابل میلان به میدان رفت و تا حدودی به این هدف دست پیدا کرد.  

 

آنچلوتی از عملکرد بازیکنان خود راضی بود و در گفتگو با خبرنگاران گفت: 

این نوع بازی‌ها در این مدت از سال، جدی گرفته نمی‌شوند. چلسی سازمان دفاعی خوبی داشت اما امروز شاهد مشکلاتی بود. کونته در حال امتحان کردن بازیکنان مختلف بود. مطمئنم که چلسی در فصل پیش رو سازمان دفاعی خوبی خواهد داشت اما این بازی پیش فصل بود و در چنین بازی‌هایی نمی‌خواهیم که تمام انرژی روی پرس کردن هدر دهیم و درنتیجه بیشتر از ضد حمله بهره بردیم.  

آنچلوتی در ادامه از عملکرد بازیکنان تیم در مقابل تیم سابق خود تعریف کرد: .

توماس بازیکن بسیار مهم و باهوشی است. او فضاها را خوب می‌بیند و علیرغم اینکه فصل گذشته گل‌های زیادی به ثمر نرساند، عملکرد خوبی داشت. در حال حاضر او در مقابل دروازه عملکرد بهتری دارد و این برای ما مهم است. پست و جاگیری‌های او برای تیم بسیار مفید است.  عملکرد خامس با اینکه گلی به ثمر نرساند بسیار خوب بود. مهم است که او با بازیکنان، به‌خصوص مولر، لواندوفسکی و ریبری خو بگیرد و به بازی آنها عادت کند. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد