وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یورگن کلوپ در بایرن مونیخ، ادعایی محال!

اوتمار هیتسفیلد به تازگی مدعی شده که یورگن کلوپ سرانجام مربی گری بایرن مونیخ را بر عهده خواهد گرفت، چنین ادعایی تا چه اندازه می تواند به واقعیت تبدیل گردد؟  

اوتمار هیتسفیلد سرمربی موفق سابق بایرن مونیخ اخیراً در گفتگویی مدعی شده که یورگن کلوپ در آینده ای نه چندان دور هدایت مونیخی ها را بر عهده خواهد گرفت. اما چنین ادعایی در حال حاضر تا چه اتدازه از پتانسیل تبدیل شدن به واقعیت برخوردار است، در حالی که یورگن کلوپ دارای قراردادی بلند مدت برای هدایت سرخ پوشان لیورپولی است؟

انتظار اوتمار هیتسفیلد مبنی بر قبول هدایت بایرن مونیخ توسط یورگن کلوپ، سبب ایجاد نگرانی در بین هواداران لیورپول شده است، اما در جواب این سرمربی پرافتخار آلمانی که خود از سابقه مربی گری در دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند برخوردار است می توان مدعی شد که سران بایرن مونیخ اگر مجبور به صرف نظر از رقم خوردن چنین اتفاقی نشوند، می بایست حداقل چند فصلی را برای دیدن یورگن کلوپ در آلیانز  آرنا صبر کنند.

برای اثبات این ادعا می توان به کارنامه مربی گری یورگن کلوپ رجوع کرد. وی بین سال های 2001 تا 2008 هدایت ماینتس المان، تیم دوران حضور خود در مستطیل سبز را عهده دار بوده و در ایستگاه بعد از سال 2008 تا 2015 دورانی فراموش نشدنی را بر روی نیمکت مربی گری دورتموند رقم زده است. یورگن کلوپ قبل از قبول سرمربی گری لیورپول در دو مقطع هفت ساله سکان هدایت دو تیم آلمانی ماینتس و دورتموند را بر عهده داشته و در حقیقت وی به فعالیتی متداوم و بلند مدت در هر تیمی اعتقاد دارد و می توان امکان تکرار چنین اتفاقی برای یورگن کلوپ در لیورپول را نیز به طور واضحی متصور بود.

امکان حضور دوره ای هفت ساله برای یورگن کلوپ بر روی نیمکت مربی گری لیورپول نیز بنا به دلایل مشخصی وجود دارد، این سرمربی آلمانی به تازگی پنجاه ساله شده و هنوز سال های متمادی از دوران فعالیت وی در زمینه مربی گری باقی مانده است، لیورپول نیز همانند دورتموند تیمی کارگری به حساب می آید و فلسفه، شرایط و اتمسفر موجود در آنفیلد در بین تیم های اروپایی تنها با دورتموند قابل قیاس است، اتمسفری که یورگن کلوپ به خوبی آن را می شناسد و آن را دوست دارد. به طور دقیق همین مسئله نیز یورگن کلوپ را به مناسب ترین گزینه برای هدایت لیورپول و حضور در آنفیلد بدل کرده است و در این شهر بندری هیچ دلیلی برای عدم حضور طولانی مدت این سرمربی آلمانی بر روی نیمکت مربی گری لیورپول و انتقال او به مونیخ نمی توان یافت.

طرفداران لیورپول از سال 1990 در انتظار فتح رقابت های لیگ برتر توسط تیم محبوب خود مانده اند و دستیابی یه چنین افتخاری، بزرگترین هدف یورگن کلوپ را تشکیل می دهد، بی تردید وی با کاراکتر  و کیفیتی که دارد، می تواند هدایت همه تیم های بزرگ اروپایی از قبیل بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ را بر عهده گیرد، اما در کدام باشگاه وی همانند لیورپول می تواند از چنین انگیزه فوق العاده ای برخوردار باشد؟ این باشگاه ها با توجه به قدرت و بازیکنان بزرگی که دارند، در سال های اخیر به طور متناوب قهرمانی های متعددی را در لیگ های خود جشن گرفته اند، اتفاقی که برای هواداران لیورپول به رویایی دست نیافتنی بدل گردیده است.

اگر یورگن کلوپ موفق شود این رویای قهرمانی را برای طرفداران لیورپول به حقیقت تبدیل نماید، به جایگاهی بی نظیر در بین هواداران لیورپول دست خواهد یافت و نام او برای همیشه در بین بازرگان این باشگاه پرطرفدار و با قدمت فوتبال انگلیس به ثبت خواهد رسید. اما صرف نظر از این موضوع در حال حاضر نیز یورگن کلوپ شخصیتی بسیار محبوب در لیورپول محسوب می گردد و از جایگاه بسیار مطلوب و مطمئنی در بین هواداران، بازیکنان و سران این باشگاه برخوردار است و این موضوع به بهترین شکل ممکن با تمدید پیش از موعد قرارداد این سرمربی آلمانی تا سال 2022 به اثبات رسیده است.

شاید بتوان مدعی شد که یورگن کلوپ با داشتن چنین کاراکترهای منحصر به فردی از تطابق کمتری با فلسفه باشگاه بایرن مونیخ برخوردار است و نمی تواند به گزینه ای مناسب برای مونیخی ها بدل گردد، اما می توان به عنوان ایستگاه بعدی، حضور بر روی نیمکت مربی گری تیم ملی آلمان را برای یورگن کلوپ متصور بود. اما قبل از نقل مکان به آلمان، وی هنوز ماموریتی خطیر در انگلیس پیش روی خود می بیند: قهرمان کردن لیورپول در رقابت های لیگ برتر بعد از گذشت بیست و هشت سال.

به قلم Graham Agg از وب سایت آلمانی Focus

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 10:48

با سلا خدمت مدیرای گل وغی رتیمون عشاق باواریا وهمه کادر وبازیکنان.خواهشا چنین خبرایی رو یا نمایش ندین یا مخالفت خودتون رو با اینچنین خبرهایی نشون بدین حالا هرجور میدونین با علامتی چیزی بالای صفحه اعلام کنید چون توهینها بهاسطوره هامون داره زیاد میشه بخصوص ناخدا لامی که ازهمه لحاظ الگو بود این درخاست رو دارم عاجزانه.
خوب مث اینکه شر ف نداشتن تو کل اسپانیا و ما درید همه گیر شده این کروس المان شرقی کثی ف لعی ن و منف ور به شکل واقعی نزد ما بود هی هم داره بدتر میشه.اخه عزیزم اونوقت که تو برا یک دقیقه بازی ساعتهای زیادی رو تو اطاق مربی میگذروندی ناخدای ما لام داشت جلو توتی زامبروتا دل پیرو زیدان رونالدو بازی میکرد کسایی که تو ارزوی دیدنشون از نزدیک رو میکردی تو تااخر عمرت شاگرد ناخدایی
اون موقع که مرد سال فوتبال شدن مد نبود ناخدا گوشه خونش پر بود از این عناوین اون موقع که وکیل داشتن مد نبود ناخدای ما درس وکالت میداد.تو اخه توپ کدوم بازیکنو زدی که انقدر گنده میدونی خودتو کدوم گل رو به نویر زدی که انقد ض ر میزنی.
وکیلت شیکر زیادی خور ده گفته ارزش جایزه پایین اومده ارزش جوایز وقتی نابود وهیچ شدکه ریبری جا توپ طلا روهم تو خونش کنار گذاشته بود وجایزه رو ی لع ین دیگه برد تو و وکیلت وهفت نس لت ون مدیون بایرن و یوپ هانکین مگه دوره تو جوون مث تو نبود یوپ هانک بود که بت بها داد وگرن باید تو المان شرقی الان پ ش مک میفروختی.
وپنالدو کماکان در صدد زدن پنالتی پنجم وقهرمانی(کنفدراسیونها)mia san mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد