وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستاره بایرن: امیدوارم راهی میلان شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچس، ستاره جوان و پرتغالی بایرن در مورد شایعات پیوستن به میلان صحبت کرد. 

 

بر خلاف انتظارات سانچس در فصل اول حضور در بوندسلیگا شرایط خوبی را تجربه نکرد و حالا بعد از پیروزی عصر امروز تیمش برابر چلسی، در گفت و گو با بیلد خبر از تمایل به جدایی داده است. 

البته به جز میلان، منچستریونایتد و مورینیو نیز به شدت به دنبال جذب سانچس بودند اما به نظر می رسد این بازیکن شخصا علاقمند به حضور در ایتالیا است. 

سانچس گفت: "از شرایط خودم در فصل اول حضور در بایرن راضی نیستم. من می خواهم با ثبات و تداوم بیشتری بازی کنم و پیوستن به میلان گزینه بسیار هیجان انگیزی برای من است. 

اگر توافق بین دو باشگاه حاصل شود، من علاقه دارم راهی میلان شوم."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 02:55

امیدوارم بصورت قرضی بدون حق خرید به میلان بدهنش

روبری چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 08:18

محمد جان متاسفانه مدیرای باشگاه بدنبال پول هستن که بتونن خرجی که سر تولیسو کردن رو جبران کنن، درست مثل خسیس ها که حتما باید خرجشون کمتر از درآمدشون باشه تو یه سال
داگلاس 40 میلیونش دو سال دیگه به بایرن پرداخت میشه، اما این عزیزان که تولیسو رو امسال 41 میلیون خریدن میبایست یجوری جای این 41 میلیونشون رو پرکنن و ایده فروش رناتو به ذهنشون رسیده
درحالیکه همین انتهای فصل قبل آنجلوتی گفته بود رناتو حتما با ما خواهد ماند و هوینسم گفته بود پیشنهادم اینه که رناتو یکسال دیگه با ما بمونه، اما بخاطر نحوه فروش داگلاس و اینکه 40 میلیون خرج خالص کردن تو این تابستون می بایست یه نفر فروخته شه
پس احتمال اینکه بصورت قرضی بره خیلی کمه، خودم دوست دارم رناتو رو دو سه سال به تیمی مثل دورتموند یا شالکه قرضی بدن و بعد که انجلوتی و ویدال رفتن و جا واسش باز شد برش گردونن
چون ممکنه تو تیمهای دیگه بدرخشه و بعد افسوسش بخوریم

محمدرضا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 18:49 http://bayen.blogsky.com

خیلی خوب بازی نمیکنه مناسب باشگاه نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد