وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استفاده از سیستم "ویدئو چک" در فصل جدید فوتبال بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوری بوندسلیگا وارد مرحله جدیدی شد. 

 

به گزارش DW، سازمان لیگ فوتبال آلمان (DFL) از فصل جدید فوتبال بوندسلیگا از فناورى "ویدئو چک" براى بررسى تصمیمات پرسش‌برانگیز داورى در حین بازى استفاده خواهد کرد. بدین منظور ١ میلیون و ٨٠٠ هزار یورو سرمایه‌گذارى شده است.

با سوت آغاز دیدار افتتاحیه فصل جدید فوتبال بوندسلیگاى آلمان میان تیم‌هاى بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در روز ١٨ ماه اوت، تحولاتی تاریخى در قوانین فوتبال حرفه‌اى آلمان صورت خواهد گرفت.

به گفته مقامات سازمان لیگ فوتبال آلمان، هدف و انگیزه در به کارگیرى فناورى جدید و بررسى ویدئویى تصمیمات داورى، براى کسب "عدالت" بیشتر در فوتبال خواهد بود.

آنسگار شونکن، عضو هیئت مدیره DFL تاکید مى‌کند که "داورها، مربیان، بازیکنان و مدیران خوشحال هستند که فوتبال از این طریق عادلانه‌تر خواهد شد." استفاده از "منشى ویدئویى" به این شکل خواهد بود که قضاوت نخست داور و کمک‌داورها در حین بازى در پى وقوع رویداد حساس و مهمى، بلافاصله توسط "ویدئو چک" بازبینی می‌شود.

این بازبینى مى‌تواند در مورد هرگونه تصمیم داورى انجام شود، چه در مورد قضاوت اشتباه احتمالى از سوى داور و چه در پى عدم قضاوت او در مورد رویدادی که اشتباها نادیده گرفته است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
باقر شنبه 31 تیر 1396 ساعت 19:47

در اروپا هم از ویدئو چک استفاده میشود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد