وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز: بازی در خط میانی را دوست دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یار تدافعی بایرن مونیخ در مصاحبه جدید خود از علاقه برای بازی در میانه میدان خبر داد.  

خاوی مارتینز بازیکن چند پسته بایرن مونیخ و از ارکان کسب سه گانه باواریایی ها در جدیدترین مصاحبه خود درباره پست بازی خود در فصل آینده رقابت ها صحبت کرد. او از اینکه دوباره در خط میانی به کار گرفته شده است، خوشحال به نظر می رسد و در این باره به Bild می گوید:

” بعد از مدت ها دوباره در مرکز زمین بازی کردن من را سر در گم و گیج کرده بود! اما بعد از گذشت زمانی کوتاه دوباره شرایط ایده آل خود را برای بازی در مرکز زمین پیدا کردم. من بازی در میانه زمین را دوست دارم. در دو بازی اخیر مربی در مرکز زمین از من بازی گرفت و هر زمانی که او بخواهد حاضرم دوباره در خط دفاعی بازی کنم.
 “

او در ادامه گفت:

” کارلتو به من گفته است که گاهی در خط میانی و گاهی در خط دفاعی به من بازی خواهد داد و تعیین موقعیت بازی من بستگی به شیوه بازی حریف دارد.
 “

گفتنی است، رکورد دار قهرمانی در بوندسلیگا شنبه باید به مصاف میلان برود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد