وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بازی در بالاترین سطح برایم از میلیون ها دلار چینی ها ارزشمندتر است؛ به تولیسو گفتم اینجا بایرن مونیخ است نه لیون

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شماره 7 متعصب مونیخی ها در مورد مسائل مختلفی اظهار نظر کرد.  

فرانک ریبری که دهمین سال حضورش را در مونیخ سپری می کند، هنوز یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و علی رغم پیشنهادات مختلف از نقاط مختلف دنیا، رقابت در بالاترین سطح فوتبال را بیش از هر چیز دیگری می پسندد.

ریبری کارکشته در مصاحبه با اشپورت بیلد، ابتدا در مورد کورنتین تولیسو خرید جدید بایرن صحبت کرد:

“تولیسو پسر خوبیست، او کمی سست به نظر می رسید اما به او گفتم که اعتماد به نفسش را بالا ببرد. به او گفتم که در چه تیم بازی می کند و باید این را درک کند که دیگر بازیکن لیون نیست بلکه برای یکی از بزرگترین تیم های جهان به میدان خواهد رفت. خوشحالم از اینکه بایرن بازیکنان فرانسوی به خدمت می گیرد.
 

کینگزلی کومان دیگر فرانسوی بایرن؟

“کینگزلی همانند دیگر بازیکنان تیم، بازیکن خوبیست اما باید قبول کند که در اینجا رقابت زیادی وجود دارد.
 

هامس؟

“او در جام جهانی 2014 عملکرد فوق العاده ای داشت. فرصت برای او در مادرید کم بود و هم اکنون اشتیاق زیادی دارد تا توانایی هایش را اینجا ثابت کند.
 

وینگر 34 ساله و متعصب مونیخی ها در پایان از پول های وسوسه کننده چینی ها گفت:

“زمانی که شنیدم در آنجا چقدر پول انتظار من را می کشد، باورنکردنی به نظر می رسید؛ اما من برای قلب و هیجانم فوتبال بازی می کنم نه پول. من می خواهم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم و برنده شوم. این ها برای من از میلیون ها دلار چینی ها باارزش تر است.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 31 تیر 1396 ساعت 11:17

ریبری عشقه

تو چرا آلمانی نشدی جیگرررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد