وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: تلاش می کنم رناتو سانچز طرفدار میلان شود؛ آن ها در فصل جدید برای اسکودتو می جنگند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنچلوتی هنوز هم میلان را دوست دارد و می گوید به هرتیمی که می رود تلاش می کند بازیکنان طرفدار روسونری شوند. 

 

علاقه میلان به سانچز واضح است و هم رومنیگه و هم میرابلی این را به صورت علنی اعلام کرده اند. هنوز توافقی صورت نگرفته اما میلان همچنان در حال مذاکره با سران بایرن مونیخ است تا راهی برای این انتقال پیدا کند. امروز مدیران میلان با کارلو آنچلوتی نیز دیداری داشتند که همین شایعات را بیشتر می کند.

کارلتو، پیش از بازی دوستانه با دیاولو، در نشست مطبوعاتی گفت:

“میلان نقل و انتقالات فوق العاده ای داشته است. تاثیر مالکان جدیدشان بسیار زیاد بوده و توانسته اند بازیکنان زیادی به تیم بیاورند. امیدوارم فصل فوق العاده ای پیش رویشان باشد. رابطه خوبی با مونتلا دارم و فکر می کنم او فصل قبل خیلی خوب عمل کرد. میلان تیم بهتری در اختیار دارد و برای اسکودتو خواهد جنگید. آرزوی بهترین ها را دارم. میلان بسیار تغییر کرده اما خاطرات خوبم را هنوز به یاد دارم.
 

“همیشه از رویارویی با میلان خوشحال می شوم چون من طرفدار این تیم هستم و سعی دارم کاری کنم که همه بازیکنانم طرفدار میلان شوند. سانچز؟  او فعلا بازیکن ما است اما خب بله، در حال تلاش هستم تا او را هم یکی از طرفداران دیاولو کنم. چیز جدیدی در مورد آینده او ندارم که بگویم.

وی افزود: برای این بازی به دلیل آنکه مانوئل نویر در آلمان است، توماس مولر بازوبند کاپیتانی را دراختیار خواهد داشت.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد