وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 1 (2) - (3) 1 آرسنال؛ شکست باواریاییها در ضربات پنالتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در قالب دیداری دوستانه در شهر شانگهای چین، برابر آرسنال شکست خورد. 

 

لحظه های حساس بازی

دقیقه 13: پاس قطری ولبک به مسوت اوزیل رسید و ضربه مستقیم او به سمت دروازه حریف، با حضور به موقع تام اشتارکه دفع شد.

دقیقه 23: یک پاس بلند از میانه های میدان به قلب خط دفاعی را، مولر با ضربه سر برای کورنتین تولیسو ساخته و پرداخته کرد و ضربه زمینی این بازیکن دور از دستان چک وارد دروازه توپچی ها شد؛ کمک داور بازی اما با اشتباهی فاحش رأی به آفساید داد، تا تغییری در نتیجه بازی حاصل نشود.

دقیقه 32: پاس در عمق تماشایی اوزیل، در موقعیتی تک به تک به لاکازت رسید ولی کم ارتفاع این بازیکن با واکنش عالی دروازه بان با تجربه بایرن مونیخ، راهی به دروازه باواریایی ها نیافت.

دقیقه 39: ریبری توپ را به توماس مولر رساند و شوت این بازیکن از حوالی محوطه جریمه با وجود تغییر مسیر به دلیل برخورد به ناچو مونرئال، نتوانست چک را تسلیم کند.

دقیقه 42: یک پاس پشت دفاع عالی برای هامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ را در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار داد ولی واکنش شجاعانه چک، به شکلی باور نکردنی و تماشایی، این موقعیت تک به تک را از هاکس سلب کرد.

دقیقه 50: لواندوفسکی شاید به خیال آفساید ارسال کومان را رها کرد تا هامس در تیر دوم با پای چپ دروازه چک را نشانه بگیرد؛ این بار هم چک برنده این دوئل شد و به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 58: تکل بی احتیاط محمد الننی می توانست تولیسو را برای ماه ها خانه نشین کند ولی با خوش اقبالی، مصدومیت این بازیکن چندان هم جدی نبو. هافبک مصری توپچی ها هم در این صحنه با کارت زرد جریمه شد.

شرح گل

دقیقه 9: برنات پا به توپ به محوطه جریمه حریف راه یافت و برخوردی بسیار جزئی با میتلند نیلز داشت که از دید داور بازی خطا تشخیص داده شده و یک پنالتی را تقدیم بایرن مونیخ کرد؛ لواندوفسکی پشت توپ ایستاد، ضربه را به سمت راست خود زد، پتر چک هم به سمت راست خود پرید، تا مهاجم لهستانی باواریایی ها با هوشیاری تمام حساب کار را 1-0 کند.

دقیقه 4+90: ارسال مواج آرون رمزی از سمت چپ با ضربه سر الکس ایووبی در میان غفلت مدافعان بایرن مونیخ همراه شد تا توپچی ها روی یک ضد حمله خوب، به گل تساوی بخش دست پیدا کنند.

ضربات پنالتی
بایرن مونیخ: آلابا، هوملس، کومان، سانچز، برنات
آرسنال: رمزی، الننی، مونرئال، ایووبی

رنگ سبز نشانگر پنالتی گل شده و رنگ قرمز، نماد پنالتی از دست رفته است.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 20:19

چرا از 40 تا موقعیت صد درصد گل فقط یکیش گل شد!!!!!!!!؟؟؟
تیم خیلی هماهنگ ولی تو ضربات آخر خراب میکنن

امین چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 21:02

گل سالم تولیسو رو فقط کمک داور ندید

پیمان چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 21:16

بچه‌ها کسی بازی رو دید؟
تیم خوب بود؟
تولیسو و خامس چطور بودن؟

محمد چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 21:25

تیم خوب بازی کرد خامس خوب وتولیسو هم خیلی خوب بود ولی سانچز خوب نبود به هیچ وجه امیدوارم اعضا تیم تجارب خوبی دراین بازیها کسب کنند تا درطول فصل رقبا راشکست دهند

افتخار چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 23:15

سانچز در حد خر وحشی بود...
باید بفروشنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد