وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو آلکانتارا: دیدار با آرسنال و چلسی بسیار خوب خواهد بود؛ سانچز و هازارد بازیکنانی هستند که تفاوت ها را رقم می زنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ به تمجید از ستارگان دو تیم آرسنال و چلسی پرداخته است. 

 

تیاگو آلکانتارا، بازیکن 26  ساله بایرن مونیخ، عنوان کرده که الکسیس سانچز و ادن هازارد افرادی هستند که تفاوت ها را در لیگ برتر رقم زده اند.

به گزارش Goal، بایرن مونیخ در مسابقات پیش فصل خود در قالب جام بین المللی قهرمانان که در کشورهای چین و سنگاپور برگزار می شود، باید به دیدار تیم هایی چون میلان، آرسنال، اینتر و چلسی برود. حالا آلکانتارای 26 ساله از بازیکنان شاخص تیم های رقیبِ لندنی که به زودی به مصاف آن ها خواهد رفت، تمجید کرده است:

“سانچز کسی است که در فصل گذشته لیگ برتر باعث شد تفاوت ها رقم بخورد؛ گل های بسیاری به ثمر رساند و بارها به عنوان  گل ساز ظاهر شد. من این شانس را داشتم که با او در بارسلونا هم تیمی باشم و باید بگویم که او واقعا بازیکن خطرناکی است.
 

 تیاگو در رابطه با هازارد که با مصدومیت رو به رو بوده و نمی تواند در این رقابت ها برای تیمش به میدان برود، بیان کرد:

“چلسی از لحاظ تیمی وضعیت بسیار خوبی داشته و آن ها تیمی عالی هستند، اما شکی نیست که ادن هازارد بهترین بازیکن آن ها است. او ایجاد کننده تفاوت ها و بازیکنی است که در نبردهای تن به تن فوق العاده بوده و از مهارت هایی ویژه سود می برد. دیدار با چنین بازیکنان و چنین تیم هایی بسیار هیجان انگیز و خوب خواهد بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد