وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاهش وزن کارلو آنچلوتی سوژه رسانه های آلمانی شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی باواریایی ها، خوش اندام تر از فصل پیش به نظر می رسد. 

 

کارلو آنچلوتی از سرمربی‌های خوش‌خوراک دنیای فوتبال است. اما به این معنا نیست که او به‌سلامتی و آمادگی بدنی خود توجهی نمی‌کند بلکه در طول تعطیلات 4 کیلوگرم وزن کم کرده است.

به گزارش نشریه بیلد، در اولین روزهای شروع تمرینات بایرن‌مونیخ، آنچلوتی خوش اندام‌تر و فعال‌تر به نظر می‌رسد. او در طول تعطیلات خود، 4 کیلو وزن کاسته است. آنچلوتی در جواب خبرنگار نشریه بیلد در مورد اینکه آیا از وزن خود کاسته است یا خیر، با پوزخندی گفت:

“بله، درست است. من کاهش وزن داشته ام.
 

سرمربی قرمز پوشان بیشتر تعطیلات خود را در کشور کانادا سپری کرده است و به همین منظور از او سؤال شد که آیا غذاهای آنجا را دوست نداشته که این‌چنین از وزن خود کاسته است؟ او با خنده گفت:

“غذاها عالی بود اما من مجبور بودم که وزن کم کنم و جواب داد.
 

آنچلوتی همیشه به کشور خود افتخار کرده است و  عاشق پنیر موتزارلا است. البته او از غذاهای آلمانی نیز لذت می‌برد و در اولین سال ورود خود به بایرن، شنیسل را به غذاهای محبوب خود اضافه کرد. آنچلوتی همچنین در مورد تمرینات و آمادگی بدنی بازیکنان حاضر در تور گفت:

“همه با فرم بدنی خوبی از تعطیلات بازگشته‌اند. بازیکنان آمادگی بدنی خوبی دارند و حال زمان آن زمان است که پیشرفت را شروع کنیم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 12:19

چی خوردی به ما هم بوگووووووووووو

MSAID سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 19:47

جواد حون داداش اشتباه زدی ....
چیزی نخورده فقط کمتر خورده ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد