وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیر باشگاه دورتموند: بایرن مونیخ فرسنگ ها از ما پیشتاز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با جذب خامس از رئال مادرید بر قدرت خط میانی خود افزود و سطح کیفی خود را نسبت به دیگر تیم های آلمانی بالاتر برد.

 

در روزهایی که خبر از جدایی اوبامیانگ از دورتموند به گوش می رسد، بایرنی ها با خرید خامس یک بار دیگر نشان دادند که نسبت به تیم های دیگر بوندسلیگا چند گام جلوتر هستند.

واتسکه، رئیس باشگاه بورسیا دورتموند در همین رابطه به ولتام سونتاگ گفت:« ما محدویت‌های‌مان را می‌دانیم. خامس بازیکنی استثنایی است. ما هرگز برای خرید بازیکنی مانند آن وسوسه نمی‌شویم چون برای پرداخت حقوقی که لایق او باشد، ساختار حقوق ما به هم خواهد خورد.

اگر ما می‌توانستیم بازیکنی در حد خامس را جذب کنیم فوق‌العاده می‌شد اما در آلمان فقط بایرن مونیخ از پس چنین کاری برمی‌آید. به همین دلیل ما نمی‌توانیم از این موضوع شکایت داشته باشیم که چرا تیمی جز بایرن مونیخ قهرمان لیگ نمی‌شود. همه باشگاه ها باید شانس خودشان را امتحان کنند اما آنها معمولا ناکام می‌مانند.

 ما باید بودجه خود را تا 100 میلیون یورو افزایش دهیم که این نیازمند 250 میلیون یورو اضافه است. رسیدن به این رقم غیرممکن است اما از ما انتظار می‌رود که تنها چند مایل از بایرن مونیخ فاصله داشته باشیم یا به این تیم نزدیک شویم. در رده‌بندی بین‌المللی باشگاه‌ها ما اکنون هفتم هستیم اما منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول به ما نزدیک هستند و دارند با سرعتی زیاد خودشان را به ما می‌رسانند. درست است که لایپزیش فصل گذشته نایب قهرمان شد اما از نظر مالی و از نظر فنی هنوز هم ما دومین تیم آلمان هستیم.»


منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
هااااااااااا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 13:05

آقا جان مولر، تیلمان و اینا هر سه تا هستن واسه حمله....

گورتسکا برانت و تولیان رو باید بخرن زودتر....
رئال میخواد هر سه تا رو بخره... عالی هستن هر سه تا....

سانچز گرونه و ارزش پولشو نداره.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد