وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: خامس بازیکن بزرگی است ولی ...

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن، خامس را بازیکن ارزشمندی می داند. 

 

خامس رودریگس را باید خرید بزرگ بایرن مونیخ در فصل جابه جایی تابستانی داشت. این بازیکن کلمبیایی نیمکت نشینی در رئال  را تحمل نکرد و تصمیم گرفت با قرارداد دو ساله و به صورت قرضی پیراهن بایرن را بر تن کند تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود. 

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ به ستایش از رودریگس پرداخت و او را خریدی با کیفیت و خوب برای بایرن مونیخ دانست.

این ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان، گفت‌:« بایرن بازیکنی بسیار خوب و با کیفیت را جذب کرد و اطمینان دارم که سطح کیفی این تیم با آمدن خامس بیشتر خواهد شد. او ۲۶ سال سن دارد و با زدن شش گل بهترین گلزن جام جهانی شد با این حال کند بودن او در برخی مواقع می تواند باعث از جریان افتادن سرعت بازی برای بایرن شود.

 رودریگس یک هافبک توانا با شم گلزنی بسیار بالا است. او گل های زیبایی به ثمر می رساند. با آمدن او یک علامت سوال بزرگ وجود دارد و آن این که کارلو آنچلوتی او را به مولر ترجیح می‌دهد یا نه. این دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند و برای خود من جالب است که کدام یک از آنها در ترکیب اصلی به میدان می‌روند.» 

لازم به ذکر است که خامس روز گذشته اولین بازی خود برای بایرن را برابر وردربرمن انجام داد و روی هر دو گل تیمش نقش داشت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد