وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جزئیات قرارداد هامس رودریگز با بایرن مونیخ؛ او تا ۲۰۲۱ با رئال مادرید تمدید کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مطبوعات اسپانیایی جزئیات بیشتری از انتقال هامس رودریگز به بایرن مونیخ افشا کرده ‌اند. 

 

هامس رودریگز هافبک باشگاه رئال مادرید برای دو فصل در بایرن مونیخ توپ خواهد زد.

ابتدا بیلد این انتقال را ۱۰ میلیون یورو برای دو فصل گزارش داده بود که تنها رقم پرداختی برای دو سال حضور قرضی این بازیکن است. بیلد همچنین گفته بود که بایرن مونیخ اگر بخواهد در سال ۲۰۱۹ این بازیکن را خریداری کند باید ۳۵ میلیون یورو به رئال مادرید بپردازد.

حالا مارکا، as, Onda Cero و Cope همگی‌ گزارش می‌‌دهند که رئال مادرید پیش از فروش این بازیکن قرارداد وی را تا ۲۰۲۱ با باشگاه تمدید کرده است. در نتیجه در سال ۲۰۱۹ این بازیکن هنوز ۲ سال دیگر با لوس بلانکوس قرارداد خواهد داشت.

همچنین تمام این منابع رقم دو سال حضور قرضی این بازیکن را ۱۵ میلیون یورو گزارش داده ‌اند.

نکته مهمتر عدد گزینه‌ خرید برای بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۹ است. بیلد این عدد را ۳۵ گزارش می‌‌دهد اما تمامی‌ منابع اسپانیایی آن را ۶۰ میلیون یورو می‌‌دانند. همچنین بایرن مونیخ علاوه بر این ۱۵ میلیون، تمام حقوق این بازیکن که شامل ۱۶ میلیون یورو است را باید بپردازد.

نکته دیگر این قرارداد این است که بایرن در صورت پرداخت ۶۰ میلیون یورو، قرارداد هامس را با باشگاه آلمانی‌، تا سال ۲۰۲۱ خود به خود تمدید خواهد کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد