وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: تا 10 سال آینده شاهد بازیکنانی سطح بالا از چین خواهیم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مرد محبوب مونیخی ها در رابطه با فوتبال چین صحبت کرد.  

تیم بایرن مونیخ همانند دو سال قبل برای تمرینات پیش فصل خود قرار است راهی خاور دور شود. مونیخی ها که با هدف تجارت و بازاریابی به چین می روند، کم هوادار نیستند و جمعیت زیادی از این کشور وسیع با اشتیاق به استقبال مونیخی ها می آیند.

به گزارش گل آلمان، همانطور که اطلاع دارید چینی ها از چند سال قبل برنامه ریزی عظیمی راه انداخته اند تا خودشان را به فوتبال اروپا برسانند. آنها با دستمزدهایی وسوسه کننده بازیکنان گرانقیمتی نظیر پائولینیو، هالک و اسکار را جذب می کنند تا ره صد ساله را یک شبه طی کنند. اوبامیانگ رقیب مولر در بوندس لیگا نیز در راه چین است، مهاجم باواریایی ها  در این رابطه افزود:

“بازیکنانی که از اروپا دور می شوند و به چین می روند مبالغ نجومی دریافت می کنند؛ البته من این را درک می کنم چراکه می خواهند لیگ خود را با این بازیکنان پیشرفت دهند. بازیکنان سطح بالایی در آنجا حضور دارند اما نمی توانم وضعیت آنها را برآورده کنم.
 

مولر درباره سفر به چین گفت:

“راه طولانی در پیش است با این حال هیجان و جذابیت بالایی دارد. به مکان های مختلفی می رویم و مردم زیادی با شادمانی به استقبال ما می آیند. اگرچه این برنامه ها موجب خستگی نیز می شود.
 

آقای گل جام جهانی 2010 از استعداد و پتانسیل بالای چین گفت:

“اساسا چین باید پتانسیل بالایی داشته باشد، فقط به خاطر جمعیتی که در آنجا زندگی می کنند. همانطور که متوجه شدم، در سال های اخیر فعالیت های زیادی برای توسعه و  گسترش فوتبال انجام داده اند، حتی از جانب سیاستمداران؛ بنابراین باید انتظار داشته باشیم که تا ده سال آینده شاهد فوتبالیست های سطح بالای چینی باشیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد