وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس: شماره پیراهن برای من بی اهمیت است؛ بایرن مونیخ تاریخی قوی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خامس رودریگز رسما به عنوان بازیکن جدید بایرن مونیخ به رسانه ها معرفی شد.  

خامس رودریگز با سفر به مونیخ در تست پزشکی باشگاه بایرن مونیخ شرکت کرد و قرارداد قرضی دو ساله خود را هم امضا کرد. رودریگز پس از امضا قرارداد در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت:


من طبیعتا هر جایی که مربی بخواهد بازی خواهم کرد، در سمت راست یا چپ یا در پست ۱۰. من فقط می خواهم به تیم کمک کنم. بایرن یکی از سه تیم برتر جهان است. من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم که بهتر شود.

شهر جدید و زبان جدید. من اینجا چیزهای جدید زیادی یاد خواهم گرفت و بدون شک دنبال یادگیری زبان آلمانی هم خواهم بود.

خامس درباره شماره پیراهنی که به او رسید (۱۱) هم گفت:


برای من اهمیت ندارد که چه شماره پیراهنی بر تن کنم. من با شماره ای که باشگاه به من دهد بازی خواهم کرد. شماره ۱۰ بایرن در اختیار بازیکن بزرگی است و من به او احترام می گذارم.

خامس در سخنان پایانی خود در کنفرانس خبری گفت:


افتخار می کنم که دومین بازیکن کلمبیایی بایرن مونیخ هستم. من دنبال خانه ای مناسب در مونیخ خواهم بود و پس از پیدا کردن آن خانوده ام به اینجا منتقل می شوند.

از بچگی بازی های بایرن مونیخ را نگاه می کرد. این باشگاه تاریخی عظیم دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد