وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیام خداحافظی داگلاس کوستا: بایرن مونیخ در قلب من خواهد بود؛ از هواداران این تیم متشکرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر تکنیکی برزیلی ماجراجویی جدیدی را در تورین آغاز می کند.  

داگلاس کوستا، وینگر 26 ساله برزیلی در انتقالی قرضی و با بند خرید اجباری از بایرن مونیخ راهی یوونتوس می شود. کوستا که در آزمایش های پزشکی یوونتوس شرکت کرد، با انتشار نامه ای در اینستاگرام خود با هواداران بایرن مونیخ خداحافظی کرد:

“می خواهم از باشگاه بایرن مونیخ، هواداران و بازیکنان این تیم، به خصوص از دوستم رافینیا که در طول دوران حضورم در بایرن مونیخ از من حمایت های زیادی کرد، تشکر ویژه ای کنم. دوران خاصی را در بایرن مونیخ سپری کردم و هیچ گاه آن را فراموش نخواهم کرد. بایرن مونیخ در قلب من خواهد بود. دوباره متشکرم و موفق باشید!
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد